Hallo,
Ik heb een M2Tech Young DAC.
En de laatste tijd heb ik storing op het rechter kanaal.
Het is echt een storing wat soms boven het geluid uitkomt.
Gaat hierbij niet om ruis maar om een variërend storend signaal.
Weet iemand waar dit vandaan kan komen.
Denk zelf dat de reparatie kosten te duur zijn om dit te laten verhelpen.
Wie heeft er een idee waar dit aan kan liggen?
Alvast bedankt.
Groet JV
M2Tech Young DAC met storing
Moderator: Beheerdersteam
Re: M2Tech Young DAC met storing
Ik heb geen idee, maar... Klinkt het als gekraak, als extreme vervorming of als wat anders? Heb je het ook tijdens stilte? Heb je een schema van de DAC?
Re: M2Tech Young DAC met storing
Ja het klinkt als gekraak,en juist bij stiltes als je bijvoorbeeld de CD-speler op pauze zet dan hoor je dat continu.
Nee ik heb geen schema van deze DAC.
Nee ik heb geen schema van deze DAC.
Re: M2Tech Young DAC met storing
Hoogstwaarschijnlijk een rot contact ergens, vermoedelijk in het analoge deel van het rechterkanaal, maar dat is zo weinig specifiek dat je er niet veel mee opschiet.
Re: M2Tech Young DAC met storing
Brakke connector oid kan ook.
Maak eens wat goede en scherpe foto´s van het geheel.
Maak eens wat goede en scherpe foto´s van het geheel.
Re: M2Tech Young DAC met storing
Ja dat zou kunnen verder is het natuurlijk bijna allemaal SMD techniek
