Paasproject 2017 t/m 2021.......
Moderator: Beheerdersteam
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Paasproject 2017 t/m 2021.......
Hier geen koek (anders groei ik dicht), maar koffie......
Het lijkt wel een werkdag 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Paasproject 2017 t/m 2021.......
het sjouwen compenseert dat weer vond ik zopappaleo schreef:Hier geen koek (anders groei ik dicht), maar koffie......Het lijkt wel een werkdag
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Paasproject 2017 t/m 2021.......
voordeel van niet buiten kunnen frezen verder is dat ik lekker met t handje (en mes, vijl, etc) de overstekende randjes er af kon halen. duurt 20 keer zo lang, maar wel helemaal zen
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Paasproject 2017 t/m 2021.......
zo, weer wat verder
- elesgoflex alvast op maat geknipt
- baffles gefreesd
- versteviging op achterwand gemaakt tbv steun
- reststukje isomat op achterwand
morgen komen als t goed is de terminals, dan die gaten zagen en dan kan de t dicht, drivers er in en kunnen we gaan meten
- elesgoflex alvast op maat geknipt
- baffles gefreesd
- versteviging op achterwand gemaakt tbv steun
- reststukje isomat op achterwand
morgen komen als t goed is de terminals, dan die gaten zagen en dan kan de t dicht, drivers er in en kunnen we gaan meten
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Paasproject 2017 t/m 2021.......
ook hier overigens de diverse oepsen als gevolg van te vlot door willen gaan, zoals een wat te grote cirkel, splinters uit t mpx, weinig lijm...
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Paasproject 2017 t/m 2021.......
Alleen bij die niets doen gaat nooit wat fout. Of wat was het onderschrift van Theo ook weer 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Paasproject 2017 t/m 2021.......
Ik had andere verwachtingen van je lijmklemmen.
Maar je baffles zitten er op
Morgen geluid?
Maar je baffles zitten er op
Morgen geluid?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Paasproject 2017 t/m 2021.......
mogelijk. de planning staat in de openingspostpappaleo schreef:
Morgen geluid?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Paasproject 2017 t/m 2021.......
Die houden we er in.Henkjan schreef:mogelijk. de planning staat in de openingspost
Als Pasen en Pinksteren op een dag vallen......
....noemden ze die zeldzame conjunctie niet St Juttemis ?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Paasproject 2017 t/m 2021.......
of aan de muurShadow schreef:Die kunnen mooi op een kast oid![]()
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Paasproject 2017 t/m 2021.......
zo dan maar
op de bank, tegen de muur.
nog zonder correcties (wel de HP)
detaillering, plaatsing, en laag zijn dik in orde
en met t standaard audiofiele repertoire (Keith don't go speelt nu) zijn ze af, maar met wat meer kritische stukken hoor je toch wel dat t tonaal net niet helemaal neutraal is (Eric Vloeimans z'n trompet is net wat te veel toeter)
nog zonder correcties (wel de HP)
detaillering, plaatsing, en laag zijn dik in orde
en met t standaard audiofiele repertoire (Keith don't go speelt nu) zijn ze af, maar met wat meer kritische stukken hoor je toch wel dat t tonaal net niet helemaal neutraal is (Eric Vloeimans z'n trompet is net wat te veel toeter)
Re: Paasproject 2017 t/m 2021.......
Die speakers hebben smaak, ik hou ook niet van Eric z’n getoeter 
Re: Paasproject 2017 t/m 2021.......
Ik heb zelf in een brassband gespeeld lang geleden, dan heb je wat moeite met vrije muziek 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Paasproject 2017 t/m 2021.......
Metallica op standje "leuk" stelt t speakertje niet op prijs.. lijkt wel heel gebleven 
Re: Paasproject 2017 t/m 2021.......
Die Alpairs hebben een visueel overbelastings indicatiesysteem toch?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Paasproject 2017 t/m 2021.......
kreukels bedoel je? de oudere wel, sinds de gen2 serie zit er een mechanische noodrem opShadow schreef:Die Alpairs hebben een visueel overbelastings indicatiesysteem toch?
