3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Gisteren wat gespeeld met verschillende interlinks tussen ASP en Lindemann versterker; Daudio, Furutech, Chord, Siltech. Ik moet zeggen de oude Siltech SQ-28 Classic G5 verbaasde mij. Volgens mij zijn het massieve zilver geleiders met klein beetje goud erin.
Misschien MP maar eens in de gaten gaan houden voor Siltech. Blijft helaas wel prijzig spul, setje SQ-28 G5 moet nu nog steeds 250-350 euro opbrengen.
Gr. Walter
Misschien MP maar eens in de gaten gaan houden voor Siltech. Blijft helaas wel prijzig spul, setje SQ-28 G5 moet nu nog steeds 250-350 euro opbrengen.
Gr. Walter
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
had die verkoper waarvan jij gisteren die acuton set postte in t te koop gezien topic niet wat siltech te koop?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Klopt, maar dat is een 5 polige Naim versie.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik zit ook nog steeds naar BNC kabels te kijken voor de clock-dac, er staat nu een erg fraaie WireWorld Platinum Starlight 7 digitale BNC/BNC interlink te koop op MP... echter wat duurder dan ik in gedachte heb.
- Bijlagen
-
- CA686B3B-972F-4BBA-9B90-08FF5B4CD5A7.jpeg (31.23 KiB) 531 keer bekeken
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik zal eens kijken of ik nog wat heb liggen. 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Bedankt Dre, moet een 75 ohm zijn, twee kanten BNC, 50cm is al voldoende. Mocht je iets leuks hebben liggen hoor ik het graag. De kabel to beat is een Belden met Neutrik BNC pluggen.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Walter toch, pluggen haal je bij de Gamma om in een muur te rammen... 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Neutrik BNC pluggen ???
Ik ken tientallen fabrikanten van BNC maar Neutrik heb ik er nooit bij zien staan.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Die moeten wel erg goed zijn dan
En waaraan moet een ander BNC dan voldoen om hem te beaten?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Beter geluid?

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Had het kunnen wetenWalt schreef:Beter geluid?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dat zijn dan geen pluggen, maar ConnectorsWalt schreef:Bedankt Dre, moet een 75 ohm zijn, twee kanten BNC, 50cm is al voldoende. Mocht je iets leuks hebben liggen hoor ik het graag. De kabel to beat is een Belden met Neutrik BNC pluggen.
Ik heb hier wel een stukje Audioquest liggen met aan 1 zijde een monitor RCA, maar met die "pluggen" er aan gemaakt zal dat ook tovenarij worden.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Heb je de canare al eens geprobeerd?Walt schreef:Bedankt Dre, moet een 75 ohm zijn, twee kanten BNC, 50cm is al voldoende. Mocht je iets leuks hebben liggen hoor ik het graag. De kabel to beat is een Belden met Neutrik BNC pluggen.
Canare LV-77S - 75ohm
Met true 75ohm geperste canare BNC "pluggen"
Had ze destijds via ebay, werden op maat/verzoek gemaakt. Seller is (cable solutions) uit de vs, geen china
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Walt schreef:Gisteren wat gespeeld met verschillende interlinks tussen ASP en Lindemann versterker; Daudio, Furutech, Chord, Siltech. Ik moet zeggen de oude Siltech SQ-28 Classic G5 verbaasde mij. Volgens mij zijn het massieve zilver geleiders met klein beetje goud erin.
Misschien MP maar eens in de gaten gaan houden voor Siltech. Blijft helaas wel prijzig spul, setje SQ-28 G5 moet nu nog steeds 250-350 euro opbrengen.
Gr. Walter
Ik heb ooit een set 50cm xlr gekocht voor 120 en die bevalt heel goed. Heel uitgebalanceerd en rijk geluid. Altijd goed eigenlijk. Daardoor blijft hij terugkeren in mijn setup. Als ik behoefte heb aan wat verandering, gebruik ik soms iets anders dat minder neutraal is.
Weinig recensies over te vinden overigens. Hifi.nl zegt dat je toch echt wel richting sq88 zou moeten gaan voor een beetje resultaat. Ben daar wel benieuwd naar maar kan me er weinig bij voorstellen dat het veel beter zou zijn. Echt een prima kabel die sq28.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik viel net niet van mijn stoel toen ik de sq-28 classic g5 aansloot. Daarvoor had ik een tijd de Furutech FA-220 gebruikt. Ik denk dat de furutech nog wat neutraler is met een beter laag. Dus deze kabel verbind nu de ASP met de N-core. De Siltech geeft in mijn oren een stukje high-end flair. Moeilijk te beschrijven verder.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het is duidelijk dat de beste aankoop een goede stoel is. Een ergonomische en goed ondersteunende stoel geeft m.i. de beste luisterervaring..
groet,
Aat
groet,
Aat
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
AatV schreef:Het is duidelijk dat de beste aankoop een goede stoel is. Een ergonomische en goed ondersteunende stoel geeft m.i. de beste luisterervaring..![]()
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het is net als in een restaurant, als de stoelen ruk zijn smaakt het vreten ook niet meer.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Weer een mooie verbetering vandaag; een Daudio BNC kabel voor tussen Word clock en DAC. Speelt de Grimm Audio en Purecable die ik eerst had flink voorbij.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nu we toch bezig zijn, ben in onderhandeling voor een setje Siltech SQ-88 G5, lekker old skool.
Gr. Walter
Gr. Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Volgende week.........
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Is afhankelijk van de bonusaanbieding bij de Appie.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
zit verkeerd in de doos nu, moet dus eerst goed gelegd worden en dan weer inliggen
