Werkbank van douglas hout
Moderator: Beheerdersteam
Re: Werkbank van douglas hout
Nou
dat zit er niet ver naast, ik ben wel aan het reorganiseren, ik zal zo eens een foto in het werkplaats topic gooien 
Re: Werkbank van douglas hout
Nondeju bij mij is het altijd een klerezooi na 10 min nee ! , na 5 minPjotr schreef:Je hebt gewoon 2 soorten klussers: Lui die van opgeruimd, overzicht en spick & span houden. Die kunnen meestal niet zoeken en hebben zo'n wand. En je hebt lui die wel goed kunnen zoeken. Die kiepen alles gewoon in een paar laden en Ikea/Curver bakken
En ik heb een zo,n wand Maar dat is na 5 minuten leeg en ligt op mn tafel
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Werkbank van douglas hout
Daarom zijn laden zo handig onder je werkbank, schuif je de rommel er zo in. 
Re: Werkbank van douglas hout
ds23man schreef:Daarom zijn laden zo handig onder je werkbank, schuif je de rommel er zo in.
Re: Werkbank van douglas hout
Heel herkenbaar dit!!OpaBert schreef:Nondeju bij mij is het altijd een klerezooi na 10 min nee ! , na 5 min
En ik heb een zo,n wand Maar dat is na 5 minuten leeg en ligt op mn tafel
Re: Werkbank van douglas hout
Daar heb ik geen 5 of 10 min voor nodig. Bij mij is het gewoon altijd een klerezooiOpaBert schreef:Nondeju bij mij is het altijd een klerezooi na 10 min nee ! , na 5 min
Re: Werkbank van douglas hout
Yep, idem.
De enige plek met nog meer onvindbare rommel is mijn hoofd.
De enige plek met nog meer onvindbare rommel is mijn hoofd.
Re: Werkbank van douglas hout
Er staat nu een sonos speaker. Maar er komt wss een setje te hangen met de Lii-audio Crystal-6 drivers die ik al in huis heb.
Dat is alleen nog even wachten op de ontwerpen van een behuizing
Dat is alleen nog even wachten op de ontwerpen van een behuizing
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Werkbank van douglas hout
Ik heb een oud ladenkastje en een stelling van de gamma. Zo'n losse onderdelen ding dat nooit echt perfect staat.
Re: Werkbank van douglas hout
Ondertussen verder met een ontwerpje voor de bijzet/aanhang/aanleun tafel.
Ik heb nog een stuk blad over van 75x95cm en die wil ik als extra werkruimte gebruiken en wanneer niet nodig opgeborgen aan de zijkant van de werkbank kunnen hangen.
zo iets moet het gaan worden. Poten uitklapbaar en op te hangen aan een haaklat (French Cleat voor de mensen die net als ik alleen de engelse benaming kennen
)
Ik heb nog een stuk blad over van 75x95cm en die wil ik als extra werkruimte gebruiken en wanneer niet nodig opgeborgen aan de zijkant van de werkbank kunnen hangen.
zo iets moet het gaan worden. Poten uitklapbaar en op te hangen aan een haaklat (French Cleat voor de mensen die net als ik alleen de engelse benaming kennen
Re: Werkbank van douglas hout
De kans bestaat dat hij er permanent aan hangt idd. Maar mijn voornemen is om het toch er af te halen als ik hem niet nodig hebt om wat vloerruimte over te houden
Re: Werkbank van douglas hout
Bij mij zou het ogenblikkelijk vol liggenhardbats schreef:De kans bestaat dat hij er permanent aan hangt idd. Maar mijn voornemen is om het toch er af te halen als ik hem niet nodig hebt om wat vloerruimte over te houden
Re: Werkbank van douglas hout
De bij zet / aan leun / extra werkblad tafel ook groten deels klaar. Mooi stuk extra werkblad en nog prima stevig. Toch fijn om wat werkblad te hebben waar je omheen kunt werken.
En het kan mooi uit de weg staan
En het kan mooi uit de weg staan
Re: Werkbank van douglas hout
2 M8 draadeinden met draaiknoppen.floeper schreef:Hoe zit die bevestigd aan het hoofdblad?
