Hier nog wat extra informatie over deze voeding, De printjes die ik daarvoor had zijn inmiddels op.
Hieronder nog wat extra informatie en de link naar het DIYAUDIO forum waar ik ook actief ben. Ik heb het op dat forum een aantal keer Tamelijk negatieve berichten van Coleman gehad over deze schakeling. Nou ja ik denk daar het mijne over en steek dat niet onder stoelen en banken.
Van iemand met kennis van zaken heb ik gehoord dat betrouwbaarheid belangrijker is dan of je nu 50 of 100uV ruis plus brom overhoud op de gloeidraad. Dus ik heb het zo ontworpen dat je er veel hogere spanningen op kan zetten zonder dat het gelijk in de soep loopt. Ik heb hier een testmodule op 25V in 5V uit gehad met een 300B als belasting. met de afgebeelde koelblok van 2.5K/W gaf dat geen krimp.
Van een goede kennis die er inmiddels ongeveer een dozijn heeft spelen in zijn versterker(s) heb ik vernomen dat de restbrom onhoorbaar is op 103dB hoornluidsprekers, terwijl de Tentlab modules altijd nog een beetje restbrom geven.
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen, als je de printjes zelf besteld kan ik helaas geen ondersteuning bieden. Laat je dat via mij lopen dan kan ik complete bouwpakketten leveren.
https://www.diyaudio.com/forums/tubes-v ... esign.html