Waar kan je deze vork stekkers kopen

Netkabels, interlinks, luidsprekerkabels, etc.

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Waar kan je deze vork stekkers kopen

Bericht door OpaBert »

Ik kan ze bij Bax niet vinden
Bij Alie had ik ze zo gevonden maar dan moet 4-5 weken wachten
Heb ik gewoon ff geen zin in O:)
Waar kan ik die dingen bestellen in eigen nl land
Bijlagen
C3405E49-BD60-44F7-BF15-DAEB0BDF3761.jpeg
Laatst gewijzigd door OpaBert op zo 07 feb 2021, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Waar kan je dieze vork stekkers kopen

Bericht door FR_Aad »

Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Waar kan je dieze vork stekkers kopen

Bericht door OpaBert »

Dankjewel Aad O:)
Vrolijke noot
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 04 mei 2020, 23:35
Locatie: Noordwijkerhout

Re: Waar kan je dieze vork stekkers kopen

Bericht door Vrolijke noot »

https://link.marktplaats.nl/m1642857502
heb al meer bij hem besteld , vriendelijke gozer en een snelle verzending
Det
Berichten: 2
Lid geworden op: za 06 feb 2021, 14:01

Re: Waar kan je dieze vork stekkers kopen

Bericht door Det »

kon ze altijd direct bij de importeur van Nak halen; maar die tijden zijn helaas ( al lang ) voorbij .... :-(
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Waar kan je dieze vork stekkers kopen

Bericht door ray5150 »

Tegenwoordig zijn die volop op Ebay te vinden...
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... =0&_sop=15

Maar, dit heeft niets met het oorspronkelijke Nakamichi te maken, na het faillissement zijn de rechten op de naam en het logo overgenomen door een ander bedrijf die allemaal accessoires produceren.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Waar kan je dieze vork stekkers kopen

Bericht door OpaBert »

Ik ben al voorzien en ze zien er heeel duur uit , voor wheinig uit china , maar een amp krimpkabeloog is zeker net zo goed of beter
Maar het ziet eruit of ik het bij de juwelier gekocht heb O:)
Bijlagen
image.jpg
Laatst gewijzigd door OpaBert op za 06 feb 2021, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Waar kan je dieze vork stekkers kopen

Bericht door ray5150 »

Slotje dan maar ?
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Waar kan je dieze vork stekkers kopen

Bericht door OpaBert »

Jawel slotje
Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 1587
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

Re: Waar kan je dieze vork stekkers kopen

Bericht door pvanlingen »

Wel adereindhulsjes gebruiken Bert.
ae_adereindhulzen_2.jpg
Paul.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Waar kan je dieze vork stekkers kopen

Bericht door OpaBert »

Ja inderdaad Paul Goeie opmerking O:) :goedzo:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Waar kan je dieze vork stekkers kopen

Bericht door Pjotr »

Jup en die nog even doorsolderen! Koperoxide vormt n.l. prachtige dioden. Eh.......... kun je net zo goed de draad direct in de vorken solderen :sure:

Gewoon schroefjes weglaten, solderen en krimpkousje er over :mrgreen:
Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 1587
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

Re: Waar kan je dieze vork stekkers kopen

Bericht door pvanlingen »

Ja dat kan, maar als je te veel verhit trekt het soldeer de kabel in en breken de adertjes makkelijk af bij bewegen van de kabel.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Waar kan je dieze vork stekkers kopen

Bericht door Pjotr »

Denk niet dat Bert gaat touwtje springen er mee en zo luid speelt Bert denk ik nou ook weer niet :D Daarom doe je er ook krimpkous om. Je moet trouwens sowieso niet te lang door solderen. Dan lost alle goud op. Gewoon met een flinke bout snel verhitten en via de schroefgaatjes door laten vloeien.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Waar kan je dieze vork stekkers kopen

Bericht door OpaBert »

Ik heb het gewoon vastgeschroefd denk ik
Wilde het nog ff snel los kunnen nemen en inkorten Mn stofzuiger heeft er ruzie mee de kabel ligt onder de verwarming
En dat rubber trekt hij naar zich toe en dat zit ze klem onder de verwarming en gaat ze noodsignalen geven
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Waar kan je dieze vork stekkers kopen

Bericht door Pjotr »

Ja die werksters zijn onverbiddelijk. Toen ik nog thuis woonde lang geleden was mijn kamer verboden terrein voor de werkster. Eigen schuld dat ze onder de verwarming klem komt :lagge:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Waar kan je dieze vork stekkers kopen

Bericht door ray5150 »

Is het dan een idee om de kabel te hangen achter de verwarming, eventueel achter de ophangbeugels te laten lopen ?
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Waar kan je dieze vork stekkers kopen

Bericht door pappaleo »

ray5150 schreef:
Is het dan een idee om de kabel te hangen achter de verwarming, eventueel achter de ophangbeugels te laten lopen ?
Ja, dat kan natuurlijk niet. [-X
Kabels behoren netjes ontkoppeld te worden met behulp van quantumtripods. Precies één per 98cm.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Waar kan je dieze vork stekkers kopen

Bericht door ray5150 »

Als je snel naar het onderwerp titel kijkt is net of er staat ¨vieze vork¨... :lol:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Waar kan je dieze vork stekkers kopen

Bericht door ray5150 »

pappaleo schreef:
ray5150 schreef:
Is het dan een idee om de kabel te hangen achter de verwarming, eventueel achter de ophangbeugels te laten lopen ?
Ja, dat kan natuurlijk niet. [-X
Kabels behoren netjes ontkoppeld te worden met behulp van quantumtripods. Precies één per 98cm.
Maar Leo toch, ook gij ? :shock:
Nee, daar ken ik je te goed voor... :wink:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Waar kan je dieze vork stekkers kopen

Bericht door Pjotr »

pappaleo schreef:
ray5150 schreef:
Is het dan een idee om de kabel te hangen achter de verwarming, eventueel achter de ophangbeugels te laten lopen ?
Ja, dat kan natuurlijk niet. [-X
Kabels behoren netjes ontkoppeld te worden met behulp van quantumtripods. Precies één per 98cm.
Dat hangt toch van de dikte van de kabel af? Dacht dat die afstand (pi)^e x dikte x 10 / lengte moet zijn.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Waar kan je dieze vork stekkers kopen

Bericht door OpaBert »

ray5150 schreef:
Is het dan een idee om de kabel te hangen achter de verwarming, eventueel achter de ophangbeugels te laten lopen ?
Ik ga morgen is wat verder kijken Ray , of ik dat voor elkaar kan krijgen :goedzo:
Had er niet bij stilgestaan
Dat is dan toch weer de kracht van een forum O:)
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Waar kan je deze vork stekkers kopen

Bericht door OpaBert »

Ik zie nu pas dat het Topic Dieze staat te laat om het nu te wijzigen
Als je me maar lol hebt
Plaats reactie