het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Is wel een van de mooiste tweeters m.i. En dan heb je vaak weer: "Zonde om te gebruiken" 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
KEF T33 SP1265 MetalDomeTweeters, matched pair for KEF 107/2
€ 799,00
Zelf tweedehands vind ik dit duur. Zijn ze dit waard?
https://link.marktplaats.nl/m1633888033
€ 799,00
Zelf tweedehands vind ik dit duur. Zijn ze dit waard?
https://link.marktplaats.nl/m1633888033
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Voor de geboden kwaliteit lijkt het me erg duur, echter zo’n NOS paartje is uitermate zeldzaam, dus daarom wat de gek ervoor geeft, je zal er maar naar opzoek zijn.
- pappaleo
- Berichten: 12409
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Pas op. Ze worden op ebay ook vanuit verschillende bronnen aangeboden, maar allemaal met dezelfde foto.
Ook allemaal ongeveer dezelfde prijs.
Voor dat geld heb je ook een leuk setje Bliesma T34b, nieuw wel te verstaan.
Ook allemaal ongeveer dezelfde prijs.
Voor dat geld heb je ook een leuk setje Bliesma T34b, nieuw wel te verstaan.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Het setje op ebay lijkt me van de zelfde aanbieder, dus dat loopt wel los. Om ze voor die prijs te kopen moet je inderdaad goed gek zijn.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Die SS9900 staan hier op het forum nog te koop voor €200:
viewtopic.php?f=21&t=28774&p=1958833#p1958833
viewtopic.php?f=21&t=28774&p=1958833#p1958833
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Voor budget minded mensen (zoals ik
)
SB-ACOUSTICS SB26STC-C000-4 AVI ADM9 tweeter Scan Speak
€ 20,00
https://link.marktplaats.nl/m1653709367 ... ialbuttons
SB-ACOUSTICS SB26STAC-C000-4 tweeter AVI DM 10 Scan Speak
€ 25,00
https://link.marktplaats.nl/m1653704223 ... ialbuttons
SB-ACOUSTICS SB26STC-C000-4 AVI ADM9 tweeter Scan Speak
€ 20,00
https://link.marktplaats.nl/m1653709367 ... ialbuttons
SB-ACOUSTICS SB26STAC-C000-4 tweeter AVI DM 10 Scan Speak
€ 25,00
https://link.marktplaats.nl/m1653704223 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Hier nog een mooie scan speak reference set
Scan Speak Reference Plus componenten (Scanspeak)
https://link.marktplaats.nl/m1660580456
Scan Speak Reference Plus componenten (Scanspeak)
https://link.marktplaats.nl/m1660580456
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Wauw, 250 geboden. Zeker t dubbele waard denk ik?Da Freeze schreef:Hier nog een mooie scan speak reference set
Scan Speak Reference Plus componenten (Scanspeak)
https://link.marktplaats.nl/m1660580456
- pappaleo
- Berichten: 12409
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Als je die fasepluggen een ander kleurtje geeft misschien...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
je begint t eindelijk door te krijgen.dre schreef:Dus door die fasepluggen kan het niet klinken?
want met een mooie koperen phase plug zijn er steeds mafklappers die er over gaan ouwehoeren ipv naar de muziek te luisteren
- pappaleo
- Berichten: 12409
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Oh sorry. Ik dacht dat iemand het had over mooie speakers... 


Niet over gehad, maar de ervaring leert dat die kans nihil is.Henkjan schreef:dan krijg je zeker een taart van iemand?
Oh, dank uHenkjan schreef:mafklappers
Precies !dre schreef:Het gaat om het ouwehoeren toch?
Laatst gewijzigd door pappaleo op zo 31 jan 2021, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Nog even hierover, volgens het KEF forum (met oud-medewerkers...) is bij deze dingen de ferrofluid vaak wel opgedroogd. Dat is te verhelpen, maar verwacht dus niet dat ze ‘als nieuw’ zijn.Da Freeze schreef:KEF T33 SP1265 MetalDomeTweeters, matched pair for KEF 107/2
€ 799,00
Zelf tweedehands vind ik dit duur. Zijn ze dit waard?
https://link.marktplaats.nl/m1633888033
- pappaleo
- Berichten: 12409
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik heb ze toch even ter beoordeling voorgelegd aan SWMBO En je weet, die doet amper aan WAF. Alles is hier goed. Ik kan het zo gek niet verzinnen of het mag in de woonkamer staan.
Maar ze heeft er wel een mening over. En deze worden ook door haar foeilelijk gevonden.
Ik ben het in deze wel eens met Sander wat die fasepluggen betreft.
Maar ze heeft er wel een mening over. En deze worden ook door haar foeilelijk gevonden.
Ik ben het in deze wel eens met Sander wat die fasepluggen betreft.
- pappaleo
- Berichten: 12409
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat heb ik nergens tegengesproken.dre schreef:Allemaal smaak......
Het blijven prima units.
