het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Is dit wat? Voor een 3 weg met bv de vifa 17 wp 200 of vifa mp130-8/ P13WH-10-04?
vifa 25-wn-250 2x
€ 50,00
https://link.marktplaats.nl/m1658181934 ... ialbuttons
vifa 25-wn-250 2x
€ 50,00
https://link.marktplaats.nl/m1658181934 ... ialbuttons
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
bij Rudy staat die nog voor mindertimpert schreef:Bij Soundimports betaaal je 499,95 per stuk. Het is een mooie driver, maar ik vind het wel heel dik betaald.Zweitse schreef:Ik begrijp alleen even niet waar hij de prijs van €1000 vandaan haalt?
https://www.rumoh.eu/speakers/mundorf/1 ... t25cm1.1-r
maar Mundorf is wel prijzen aan t verhogen de laatste tijd
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja, wat moet je met die dingen, liggen hier ook al jaren stof te happendre schreef:Die van mij mag je voor €700 zo komen halen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
setje NOS Philips AD12100's
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... e-nos.html
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... e-nos.html
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
SB Acoustic Satori Beryllium tweeter TW29BN-B 4ohm 1 stuk 200e
https://link.marktplaats.nl/m1658339226
https://link.marktplaats.nl/m1658339226
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Die zitten in mijn TMWW. Prima tweeter.
Waarom maar eentje?
Waarom maar eentje?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Mn receiver is een belediging voor zo'n tweeterShadow schreef:Center speaker bouwen
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Unieke alluminium luidspreker behuizing
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... izing.html
Onbetaalbaar
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... izing.html
Onbetaalbaar
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
goede info erbij ook over wat er in pasterik1977 schreef:Unieke alluminium luidspreker behuizing
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... izing.html
Onbetaalbaar![]()
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Voor de buizen liefhebbers.
EZ81/ CV5072 squire getter van mullard .
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1659010273 ... ialbuttons
EZ81/ CV5072 squire getter van mullard .
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1659010273 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zweitse schreef:Voor de buizen liefhebbers.![]()
EZ81/ CV5072 squire getter van mullard .
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1659010273 ... ialbuttons
dit is de zeldzame cabriolet uitvoering
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Voor een paar tientjes meer heb je ze nieuw.Douwe84 schreef:
https://www.speakerland.nl/aanbiedingen ... gh-output/
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat had ik niet gecheckt. Beetje duur dan idd..Zweitse schreef:Voor een paar tientjes meer heb je ze nieuw.Douwe84 schreef:
https://www.speakerland.nl/aanbiedingen ... gh-output/
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Het gaat om een aanbieding, standaard prijs ligt hoger.Douwe84 schreef:Dat had ik niet gecheckt. Beetje duur dan idd..Zweitse schreef:Voor een paar tientjes meer heb je ze nieuw.Douwe84 schreef:
https://www.speakerland.nl/aanbiedingen ... gh-output/
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
en weer keek ik met mijn neus. dan is 250 helemaal niet zo gek.Zweitse schreef:Het gaat om een aanbieding, standaard prijs ligt hoger.Douwe84 schreef:Dat had ik niet gecheckt. Beetje duur dan idd..Zweitse schreef:Voor een paar tientjes meer heb je ze nieuw.
https://www.speakerland.nl/aanbiedingen ... gh-output/
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik vind het toch nog een stevige prijs. Ik heb voor die van mij, met pijn en moeiteDouwe84 schreef:en weer keek ik met mijn neus. dan is 250 helemaal niet zo gek.Zweitse schreef:Het gaat om een aanbieding, standaard prijs ligt hoger.Douwe84 schreef:
Dat had ik niet gecheckt. Beetje duur dan idd..
150 euro gekregen laatst, en die hadden nieuwe domes.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
En de vier ohms is niet zomaar toepasbaar in de kits.
Voor een nieuw ontwerp wel leuk om een paar op de plank te hebben.
Voor een nieuw ontwerp wel leuk om een paar op de plank te hebben.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik dacht dat 50% nieuwwaarde redelijk normaal is bij verkoop van units, mits in goede staat. Uiteraard bepaald de markt de waarde uiteindelijk... zonde eigenlijk dat een set van 500 nieuw maar 150 oplevert..
Aan mij niet besteed overigens, ik rommel nog wel lekker aan met wat goedkoper spul
Aan mij niet besteed overigens, ik rommel nog wel lekker aan met wat goedkoper spul
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dan volstaat een fotokopie ook. Stuk goedkoper en veel waardevasterbeijert schreef:En de vier ohms is niet zomaar toepasbaar in de kits.
Voor een nieuw ontwerp wel leuk om een paar op de plank te hebben.
