Eindelijk eens aan de Ncore. maar.......Plop
Moderator: Beheerdersteam
Re: Eindelijk eens aan de Ncore. maar.......Plop
Klopt, over zijn DAC zie ik hem niet zien klagen eigenlijk.
Oh, maar hij plopt nog hoor, maak jullie maar niet druk. 
Maar jeroen zat mij te kietelen met de purify, en nu jeukt het.

De sparkos opamps blijken niet mijn ding. Overdreven helder, er komt een laagje terug wat ik nu juist kwijt was met de purifi. Ik hou het dus bij de LME49720 of LM4562 die klinken muzikaler.
De klant gaat de Sparkos nog wel proberen hij had er tenslotte voor betaald. Het zou kunnen dat hij de eigenschappen in zijn set wel kan gebruiken, die is minder transparant.
De klant gaat de Sparkos nog wel proberen hij had er tenslotte voor betaald. Het zou kunnen dat hij de eigenschappen in zijn set wel kan gebruiken, die is minder transparant.
Vanuit de audiofiele wereld zeggen ze dan: dan is de rest van je keten te slecht om het verschil te horends23man schreef:En het is ontluisterend dat een apparaat van 10K niet eens duidelijk een Pi met een Hatje van 35 euro weg kan spelen:
https://www.amazon.com/HiFiBerry-Digi-S ... B0147RPBXC
En de bladen? Die heb ik echt onder mijn schoenzolen zitten:
file:///C:/Users/Gerhard/AppData/Local/Temp/201200-HFN-MU1-review.pdf
- pappaleo
- Contacteer:
En dan vertellen ze je aan het eind dat je oren ook tot die keten behoren 
En die grijze massa onder je schedeldak !
Ik kwam gisteren thuis, denk ga lekker even wat muziek opzetten met de perceptie dat het weer fantastisch klinkt .
Dat doet het namelijk in mijn beleving hier na het vergroten van de ruimte andere streamer ( jawel raspberry met Digione signiture) dus ik ook !
Ik ga er voor zitten ! , Ruk geluid !
Ik dacht echt dat er iets mis was ,alle instelingen gecontroleerd,niets veranderd !
Toen ben ik teleurgesteld wat anders gaan doen later op de avond klonk het weer goed .
Maar ik was ook wat vrolijker ,was niet zo goed gehumeurd toen ik thuiskwam,
Dat is de enige verklaring die ik tot nu toe heb
Ik kwam gisteren thuis, denk ga lekker even wat muziek opzetten met de perceptie dat het weer fantastisch klinkt .
Dat doet het namelijk in mijn beleving hier na het vergroten van de ruimte andere streamer ( jawel raspberry met Digione signiture) dus ik ook !
Ik ga er voor zitten ! , Ruk geluid !
Ik dacht echt dat er iets mis was ,alle instelingen gecontroleerd,niets veranderd !
Toen ben ik teleurgesteld wat anders gaan doen later op de avond klonk het weer goed .
Maar ik was ook wat vrolijker ,was niet zo goed gehumeurd toen ik thuiskwam,
Dat is de enige verklaring die ik tot nu toe heb
Hoe bedoel je Peter ,te weinig slaap ?
Niet de Z van Zen want dat leeft hier niet zo ,bij mij ook niet overigens
- Leeuwarden
rikpost schreef:Hoe bedoel je Peter ,te weinig slaap ?
Lees dit topic maar eens door, dan snap je het...
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=166940.0
Bah, moet het nu weer die kant op gaan? ....plop. 
Nee, niets met Zen en aanverwante zaken i.i.g.rikpost schreef:Hoe bedoel je Peter ,te weinig slaap ?
Leeuwarden schreef:rikpost schreef:Hoe bedoel je Peter ,te weinig slaap ?
Lees dit topic maar eens door, dan snap je het...
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=166940.0
300 Pagina’s !?
Heb je geen uittreksel ? Ik volg die van Walt al
Nou, dat is nog even een dingetje. Het jack chassisdeeltje wat ik heb, is ergds23man schreef:Inderdaad, wanneer ga jij eens ontploppen.
kort, of het achterpaneel is te dik.
En volgens mij kreeg ik het advies, om de min van de trigger, niet te verbinden
met de behuizing. Ook dat word dus lastig, met dit chassisdeel.
Nee nog niet maar staat bij deze op het lijstje om te proberen.SSassen schreef:OPA1656 en OPA1612 al geprobeerd Jeoen?
Nou, dit is hem dus. Wel een tegenvaller, het is niet een kwestie van stekkers prikken.
Ik heb flatkabels met stekkers, maar ik moet dan ook de ingangen en de led aansluiting aanpassen.
Wat mij wel opvalt, is dat de stekkers zo los zitten. Je hoeft de draden maar aan te raken, en ze
floepen eraf.
Ik heb flatkabels met stekkers, maar ik moet dan ook de ingangen en de led aansluiting aanpassen.
Wat mij wel opvalt, is dat de stekkers zo los zitten. Je hoeft de draden maar aan te raken, en ze
floepen eraf.
Welke stekkers bedoel je? Die witte op de print of de Fastons?
Die 2 grote zwarte.Pjotr schreef:Welke stekkers bedoel je? Die witte op de print of de Fastons?
Ja, die connector is ook niet bedoeld voor enkele draadjes maar voor een flatcable IDC krimpconnector. I.d.d. nogal rommelig ontworpen zo. Zou daar sowieso een IDC krimpconnector voor nemen. Kun je 2 dingen doen: Stukje flatcable en het overtollige er van wegknippen. Of met wat geduld kun je daar ook dunne losse draadjes in klemmen.
Overigens zijn er wel geïsoleerde 6,3mm jack chassis delen voor die remote aan/uit te koop. Voor 3,5 mm zal dat lastig worden i.d.d.
Overigens zijn er wel geïsoleerde 6,3mm jack chassis delen voor die remote aan/uit te koop. Voor 3,5 mm zal dat lastig worden i.d.d.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Dat is ook geen wonder door al die missende contactbussen. Had wat hotmelt op gemoeten.toetertje schreef:Die 2 grote zwarte.Pjotr schreef:Welke stekkers bedoel je? Die witte op de print of de Fastons?
Ik heb even getest met alleen een schakelaar tussen de +5v (3) en standby (9).
Daar wordt het in ieder geval erger van. Dan krijg ik een brom die dan wegtrekt.
Daar wordt het in ieder geval erger van. Dan krijg ik een brom die dan wegtrekt.
Ik weet nu in ieder geval weer, waarom ik het zo lang uitgesteld heb.
Voor de kleine stekker ga ik dan in ieder geval de flatcable gebruiken. Ik hou dan de
stekker over waar het brugje op zit. Die kan ik eruit peuteren, en de contacten gebruiken
in de grote stekker t.b.v. de mute (13) en (4).
Voor de grote stekker heb ik eventueel ook een flatcable, maar ik vind die draadjes dan
weer zo iel t.b.v. de ingang. Dat wat er nu aan zit, ziet er toch iets deftiger uit.
Voor de kleine stekker ga ik dan in ieder geval de flatcable gebruiken. Ik hou dan de
stekker over waar het brugje op zit. Die kan ik eruit peuteren, en de contacten gebruiken
in de grote stekker t.b.v. de mute (13) en (4).
Voor de grote stekker heb ik eventueel ook een flatcable, maar ik vind die draadjes dan
weer zo iel t.b.v. de ingang. Dat wat er nu aan zit, ziet er toch iets deftiger uit.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
zijn er welPjotr schreef:...