Ik heb onlangs met die gast contact gehad, woont bij mij om de hoek. Maakt echt mooie dingen! Werkt veel ook met Melo David full range units. Wil er na de lockdown eens langs om te gaan luisteren.Vrolijke noot schreef:
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... ousPage=lr
Of je het wil hebben staan is een ding, maar de kans dat de buurman ‘m ook heeft is niet bijster groot
Of je het wil hebben staan is een ding, maar de kans dat de buurman ‘m ook heeft is niet bijster groot
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Het moet gezegd worden ,bijzonderen luidsprekers !
Eigenlijk een transmission line exoskelet
Jammer van die witten letters op de behuizing
Dat die BNW luidsprekers op de achtergrond staan geeft wel de voorkeur weer ,ik had ze er niet bijgezet
Eigenlijk een transmission line exoskelet
Jammer van die witten letters op de behuizing
Dat die BNW luidsprekers op de achtergrond staan geeft wel de voorkeur weer ,ik had ze er niet bijgezet
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Was dat niet van 1 of andere Vifa set van een jaartje of 20 terug?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Wel handig om in de hobbybak te hebben liggen, bieden vanaf 20 euro, best een koopje.
Dit zijn luchtspoelen inderdaad, ik denk 3mm draad gezien de erg lage Rdc.
Dit zijn luchtspoelen inderdaad, ik denk 3mm draad gezien de erg lage Rdc.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zijn de voorlopers van deze, 350 euro per stuk:
https://www.mundorf.com/audio/en/shop/c ... ?card=2261
https://www.mundorf.com/audio/en/shop/c ... ?card=2261
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik zal zo eens zoeken in de catalogus van Remo, daar stond ook een dergelijke spoel bij een Vifa opzet, zal dan wel een jaartje of 40 terug zijn.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zo lang doet het signaal er ook over om uit de speakers te komen met zo veel koper 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dayton RS52AN-8
https://link.marktplaats.nl/m1653205654
Faital 6RS140 woofers
https://link.marktplaats.nl/m1653206993
north creek spoelen en wat ander spul, geen id of het wat is..
https://link.marktplaats.nl/m1654057517
Dayton rs180-4 6st
https://link.marktplaats.nl/m1654040323
https://link.marktplaats.nl/m1653205654
Faital 6RS140 woofers
https://link.marktplaats.nl/m1653206993
north creek spoelen en wat ander spul, geen id of het wat is..
https://link.marktplaats.nl/m1654057517
Dayton rs180-4 6st
https://link.marktplaats.nl/m1654040323
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Set Scan Speak D2905/9500 tweeters - zgan
€ 175,00
https://link.marktplaats.nl/m1657651789 ... ialbuttons
€ 175,00
https://link.marktplaats.nl/m1657651789 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://link.marktplaats.nl/m1651553591
Zo te zien wordt deze verkoper een beetje pissig van de lage biedingen.
Zo te zien wordt deze verkoper een beetje pissig van de lage biedingen.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik begrijp alleen even niet waar hij de prijs van €1000 vandaan haalt?timpert schreef:https://link.marktplaats.nl/m1651553591
Zo te zien wordt deze verkoper een beetje pissig van de lage biedingen.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://frequenzweichenshop.de/epages/5 ... cale=de_DE
Nog steeds te koop voor 380€ per stuk bij de oosterburen.
Nog steeds te koop voor 380€ per stuk bij de oosterburen.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Bij Soundimports betaaal je 499,95 per stuk. Het is een mooie driver, maar ik vind het wel heel dik betaald.Zweitse schreef:Ik begrijp alleen even niet waar hij de prijs van €1000 vandaan haalt?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
De prijzen zijn inderdaad bij een aantal verkopers wel flink gestegen zie ik.
Dit is dan nog een schappelijke prijs.
http://loudmagnet.com/html/mund.htm
Dit is dan nog een schappelijke prijs.
http://loudmagnet.com/html/mund.htm
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat is vast een oude pagina, je kan momenteel niks bestellen bij Loudmagnet.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat kan toch via e-mail of het bestelformulier?timpert schreef:Dat is vast een oude pagina, je kan momenteel niks bestellen bij Loudmagnet.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik interpreteerde de grote "momenteel niet in bedrijf" melding op de site als dat het bedrijf op het moment stil ligt. Zou zonde zijn als dat niet zo is, want door die melding denk ik dat veel klanten doorsurfen.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Oh, inderdaad.timpert schreef:Ik interpreteerde de grote "momenteel niet in bedrijf" melding op de site als dat het bedrijf op het moment stil ligt. Zou zonde zijn als dat niet zo is, want door die melding denk ik dat veel klanten doorsurfen.
