Mooie speakers.toetertje schreef:Kan iemand deze misschien even ophalen, anders heb ik straks heibel thuis.![]()
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... ousPage=lr
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Hoe komt die buizenbak op 2 meter hoogte, met een heftruck 
- Leeuwarden
ScanSpeak 30W/4558T00 met twee 30W/0-00-00 radiators
€ 300,00
https://link.marktplaats.nl/m1647302573 ... ialbuttons
€ 300,00
https://link.marktplaats.nl/m1647302573 ... ialbuttons
- VintageHarry
Set LII audio Crystal 10
https://link.marktplaats.nl/m1654207293
https://link.marktplaats.nl/m1654207293
Beste prijs voor spulletjes uit een land waar het arbeiders uurloon met €4,- echt wel de max is.
Dan passen de Supravox prijzen mij beter.
Dan passen de Supravox prijzen mij beter.
Ik vindt het (zeker voor 2e hands) ook aardig aan de prijs, zeker als je meeneemt dat een nieuwe set 850€ kost, dat is alleen wel excl. VAT en verzending. Maar je mag natuurlijk vragen wat je wil.
Tevens vindt ik de prijzen van Supravox niet perse goedkoper XD
Tevens vindt ik de prijzen van Supravox niet perse goedkoper XD
Maar die worden gefabriceerd in Frankrijk waar de kosten een stukje hoger zijn.
En die units zin wat langer in productie.
En die units zin wat langer in productie.
Het gaat uiteindelijk toch om de eindprijs en wat de unit kan? Ongeacht waar die vandaan komt
Stel je hebt twee units die hetzelfde kunnen voor dezelfde prijs, maar 1 komt uit China en de ander uit Frankrijk. Dan is voor mij die uit Frankrijk niet beter, omdat het arbeidsloon hoger ligt. Maar misschien dat ik dan heel zwart wit denk. Maar laten we vooral weer leuke gespotte items delen hier
Stel je hebt twee units die hetzelfde kunnen voor dezelfde prijs, maar 1 komt uit China en de ander uit Frankrijk. Dan is voor mij die uit Frankrijk niet beter, omdat het arbeidsloon hoger ligt. Maar misschien dat ik dan heel zwart wit denk. Maar laten we vooral weer leuke gespotte items delen hier
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... ousPage=lr
Op zich best bijzonder, plexiglazen kasten.
Er word gesteld dat de luidsprekers beter zouden klinken dan de versie met houten kasten, maar ik kan me dat niet zo goed voorstellen.
Er zit namelijk helemaal geen demping in ?
Er word gesteld dat de luidsprekers beter zouden klinken dan de versie met houten kasten, maar ik kan me dat niet zo goed voorstellen.
Dat werkt als volgt, het plexiglas is aan de binnenkant voorzien van een quantum nano coating, omdat de speakers doorzichtig zijn kunnen de fotonen uit het licht de luchtmoleculen via quantum resonantie op een hoger energie niveau brengen, staande golven krijgen geen kans, bijkomend voordeel is dat de poort 320% effectiever is, het laag uit deze kasten is vergelijkbaar met een 2x18 inch reflex kast.

No shit ?
Ik zou er niet intrappen zo’n verhaal !
Ik zou er echt langs moeten lopen terwijl ze aan staan en mij moeten verbazen al dan wel of niet in positieve zin .
En dan mijn vooroordeel te bekrachtigen of te ondersteunen .
Dit ontwerp strookt niet met de fysische bekende wetten ,hoe breng je zoiets aan de man ?
Ik zou er niet intrappen zo’n verhaal !
Ik zou er echt langs moeten lopen terwijl ze aan staan en mij moeten verbazen al dan wel of niet in positieve zin .
En dan mijn vooroordeel te bekrachtigen of te ondersteunen .
Dit ontwerp strookt niet met de fysische bekende wetten ,hoe breng je zoiets aan de man ?
En hoe moet je die schoonmaken aan de binnenkant? Al die vliegjes en mugjes die in de nanocoating blijven hangen.
-
Vrolijke noot
Ik heb in mijn jongereray5150 schreef:https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... ousPage=lr
Dat klonk niet , maar zag er wel cool uit
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
wouter
- Ook commercieel actief
Kan prima zijn dat de behuizing anders resoneert, bij speaker en co stonden vroeger ook kunstof kasten die super klonken.
De V bracing die je ziet heeft Jeroen_D ook in zijn klassieke 3-weg monitor (voor zijn ouders) gestopt en die werkt effectief tegen staande golven .
Als er een beetje op tijd naar die mid gefilterd wordt kan dit best werken. Er zijn meer luidsprekers op de markt zonder dempmateriaal. Als je het kunstje goed flikt kan dat positief uitwerken. Subs doen we ook regelmatig zonder demping, dus ik denk dat dit ontwerp niet afgekraakt hoeft te worden maar aanzet tot denken.
De V bracing die je ziet heeft Jeroen_D ook in zijn klassieke 3-weg monitor (voor zijn ouders) gestopt en die werkt effectief tegen staande golven .
Als er een beetje op tijd naar die mid gefilterd wordt kan dit best werken. Er zijn meer luidsprekers op de markt zonder dempmateriaal. Als je het kunstje goed flikt kan dat positief uitwerken. Subs doen we ook regelmatig zonder demping, dus ik denk dat dit ontwerp niet afgekraakt hoeft te worden maar aanzet tot denken.
Die waren van plexiglas. I.t.t. gewoon glas een akoestisch vrij inert materiaal. En een beetje vulling doet ook veel goeds.wouter schreef:Kan prima zijn dat de behuizing anders resoneert, bij speaker en co stonden vroeger ook kunstof kasten die super klonken.
-
Vrolijke noot
- pappaleo
- Contacteer:
Ik heb juist de ervaring dat dat soort staandegolfbrekers vrij weinig effect hebben. Totdat je er een lapje demping op legt. Ongeveer in het midden.wouter schreef:De V bracing die je ziet heeft Jeroen_D ook in zijn klassieke 3-weg monitor (voor zijn ouders) gestopt en die werkt effectief tegen staande golven .