Het beter dan wat ik al heb of minstens net zo goed maar anders wordt hem toch niet topic
Moderator: Beheerdersteam
Re: Oriëntatie topic
Zo-wie-zo is luisteren op locatie op dit moment erg lastig en ik vrees dat dit nog even duurtShadow schreef:Nee, heeft voor mij geen zin qua beschikbare plaats, maar als je ergen interesse in hebt moet je gewoon gaan luisteren toch? Nu blijft het er omheen draaien want het zou wel eens kunnen bevallenFR_Aad schreef:Ben jij zelf al eens wezen luisteren?
En als ze niet bevallen weet je dat je die kunt afstrepen, kost je wat brandstof en een zaterdag.
- Leeuwarden
Dat was ie even vergeten
Maar er gloort een vaccinatie aan de horizon en het is toch wel mijn verwachting dat we eind 2021, begin 22 weer een beetje terug kunnen naar het nieuwe normaal...
- Leeuwarden
Na enig rondneuzen op het www blijkt dat het toch wel lastig is om een goed gedocumenteerd project te vinden dat een stapje beter zou zijn als mijn huidige NEXT 4. Echter de tweet en mid van die speaker worden gerecycled in de CNO Grande. Die speaker had ik eigenlijk voor mijzelf in gedachten totdat Mijn Bijzonder Charmante Echtgenote, kortweg MBCE, ze zag. Ze sprak vervolgens haar veto uit over de plaatsing van die speakers: niet op mijn luisterkamer maar in de huiskamer moesten ze maar komen. Tja, zo is ze nu eenmaal... Streng en meedogenloos... Omdat ik er tot nu toe niet uitkom wat project voor mijzelf betreft, neem ik als optie mee om de NEXT 4 weer te voorzien van een nieuwe tweeter en mid. Op de site van Troels lees ik dat de W18NX001 zonder aanpassingen uitwisselbaar is met de nieuwe W18NX003. Iemand daar al een prijs van gevonden?
Bericht aangepast. Dacht dat ik iets zag maar was andere driver.Leeuwarden schreef:Iemand daar al een prijs van gevonden?
Laatst gewijzigd door satefan op wo 13 jan 2021, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- SSassen
- Contacteer:
Zonde van je geld Jan, daar koop je niets voor, zet er dan een Purifi in, da's wel significant.
- Leeuwarden
Dit is hem wel... Pittig...satefan schreef:Bericht aangepast. Dacht dat ik iets zag maar was andere driver.Leeuwarden schreef:Iemand daar al een prijs van gevonden?
Toch wel - erg pittig inderdaad!Leeuwarden schreef:Dit is hem wel... Pittig...satefan schreef:Bericht aangepast. Dacht dat ik iets zag maar was andere driver.Leeuwarden schreef:Iemand daar al een prijs van gevonden?
- Leeuwarden
Ik vergis me, het is hem inderdaad niet. Jij toont een EX en dat zou een NX moeten zijn. Overigens verwacht ik dat de NX in dezelfde prijzen categorie zit...
- Leeuwarden
- Leeuwarden
Zijn laatste speaker die er nog een beetje netjes uitziet. De CNO 4 vind ik een gedrocht... Maar het blijft jammer van dat vreemde randje op de baffle...
Nee, zo van zijn laatste vormgeving ben ik ook niet meer gecharmeerd, biesjes, kops berken mpx, blijft een kwestie van smaak maar gelukkig kan daar met fineren of lakken nog een draai aan gegeven worden.
Ik zou met die CNO Grande in de woonkamer en de Next 4 in m'n luisterkamer niet echt meer wensen hebben denk ikLeeuwarden schreef:Zijn laatste speaker die er nog een beetje netjes uitziet. De CNO 4 vind ik een gedrocht... Maar het blijft jammer van dat vreemde randje op de baffle...
- Leeuwarden
Dat was mijn eerste gedachte ook, nu wordt het wel erg moeilijk om de bouwkit niet te bestellen Jan...
- Leeuwarden
- SSassen
- Contacteer:
Oh kijk, zwarte fasepluggen, hebben ze bij Seas toch naar mij geluisterd, eindelijk ...
Ik wou het niet zeggenSSassen schreef:Oh kijk, zwarte fasepluggen, hebben ze bij Seas toch naar mij geluisterd, eindelijk ...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
jammer, ziet er saai uit zo, dof grijs met zwartSSassen schreef:Oh kijk, zwarte fasepluggen, hebben ze bij Seas toch naar mij geluisterd, eindelijk ...
- SSassen
- Contacteer:
Nee, da's gedistingeerd en stijlvol Henkjan, zilveren/gouden/chrome accenten vind je vooral op schreeuwerige goedkope rotzooi uit China etc. dat heeft een zekere aantrekkingskracht op simpele zielen die ook van glimmende spiegels en kralen houden.Henkjan schreef:jammer, ziet er saai uit zo, dof grijs met zwartSSassen schreef:Oh kijk, zwarte fasepluggen, hebben ze bij Seas toch naar mij geluisterd, eindelijk ...
Heb je de filters besteld of compleet met de drivers / nieuwe stijl?Leeuwarden schreef:Nog een keer?