Mooi project!
Hoe klinkt (klonk) deze sub??
Al eens aan het "grote" werk gedacht door een sub van 2m40 hoog te bouwen? TL??
Paasproject 2011
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Paasproject 2011
klonk erg goed, mooie definitie in t laag ook. helemaal toen ik met de DSP de vervelendste room modes had aangepast.
aan een sub van 2.40m hoog heb ik wel eens gedacht ja.... toen keek ik naast me in bed en ging ik verder met dromen
aan een sub van 2.40m hoog heb ik wel eens gedacht ja.... toen keek ik naast me in bed en ging ik verder met dromen
Re: Paasproject 2011
Bekijk deze ff;TLfan schreef:Mooi project!
Hoe klinkt (klonk) deze sub??
Al eens aan het "grote" werk gedacht door een sub van 2m40 hoog te bouwen? TL??
viewtopic.php?f=3&t=27830
