Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor
Moderator: Beheerdersteam
Re: Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor
Laatst gewijzigd door ray5150 op di 12 jan 2021, 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor
Borg??Forza schreef:Monitor versie van de Borg van Finkteam
Borg_monitor.JPG
Borg-81-Med.jpeg
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor
Haha

En ik dacht: laat ik me nou eens een keertje niet verleiden tot...
En ik dacht: laat ik me nou eens een keertje niet verleiden tot...
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor
ray5150 schreef:Die moet wel haast uit dezelfde fabriek komen als The Terminator ??hsmeets schreef:Wuft genoeg?
D8691108-97DE-4053-9986-EFD7FBBB4672.jpeg
Metaxas dacht ik. Een Griek die vanuit Amsterdam werkt. Maakt hele mooie dingen. Zijn hoofdtelefoon versterker mag bij mij zo in het audio kastje!
