Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor
Moderator: Beheerdersteam
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor
Ik ben op zoek naar inspiratie voor de vormgeving van een nette twee-weg monitor, mocht je dus een favoriet ontwerp hebben, of zelfs een aantal, dan zie ik graag afbeeldingen ervan in dit topic. Ik ben benieuwd naar de reacties!
Laatst gewijzigd door SSassen op zo 10 jan 2021, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Inspiratie topic - twee-weg monitor
SSassen schreef:Ik ben op zoek naar inspiratie voor een nette twee-weg monitor, mocht je dus een favoriet ontwerp hebben, of zelfs een aantal, dan zie ik graag afbeeldingen ervan in dit topic. Ik ben benieuwd naar de reacties!
viewtopic.php?f=3&t=29037
En klaar, mag op slot
Re: Inspiratie topic - twee-weg monitor
Die Astera is echt een prachtdingSSassen schreef:Kwa vormgeving jongens, de rest kan ik prima zelf!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Inspiratie topic - twee-weg monitor
ja, en? daar bemoeien we ons toch net zo vrolijk tegen aan hoorSSassen schreef:Kwa vormgeving jongens, de rest kan ik prima zelf!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Inspiratie topic - twee-weg monitor
Dat zijn hele mooie maten...alleen komen er soms geluiden uit die je liever niet hoort.Henkjan schreef:90-60-85?Leeuwarden schreef:Vormgeving?
Re: Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor
De meeste monitoren zijn wel een beetje hetzelfde, met variaties op het vierkante kastjes thema.
Voor mooie looks kom je al snel bij Sonus Faber en Diapason etc uit. De Sonetto vind ik wel aardig.
Vraag is een beetje wat je wil. Gaat het om een aantrekkelijke vorm? Mooie materialen? Of ga je voor iets innovatiefs/unieks? Of allerbeste afstraling etc?
Groet,
Satefan
Voor mooie looks kom je al snel bij Sonus Faber en Diapason etc uit. De Sonetto vind ik wel aardig.
Vraag is een beetje wat je wil. Gaat het om een aantrekkelijke vorm? Mooie materialen? Of ga je voor iets innovatiefs/unieks? Of allerbeste afstraling etc?
Groet,
Satefan
Re: Inspiratie topic - twee-weg monitor
ray5150 schreef:Dat zijn hele mooie maten...alleen komen er soms geluiden uit die je liever niet hoort.Henkjan schreef:90-60-85?Leeuwarden schreef:Vormgeving?
Voor de ideale maten van een behuizing zou je aan de gulden snede kunnen denken: 0,618-1,000-1,618.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor
wuft (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord), lichtzinnig, frivool: wuft gekleed zijnLeeuwarden schreef:Wuft...
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor
Ja, dat dialect wat jij spreekt kennen we hier nietLeeuwarden schreef:Ah, je moest het opzoeken...
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor
Creepy: erg eng; afkeer inboezemend; angst verwekkend; angstwekkend; angstwekkend; gerelateerd aan angst 
