Als dat al problemen oplevert, een stekker aan een snoer, dat leren ze ook op het tuinbouw onderwijs 2e jaar.
3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Als dat al problemen oplevert, een stekker aan een snoer, dat leren ze ook op het tuinbouw onderwijs 2e jaar.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Je was me net voor Hans. 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik vraag me af of jullie het sneller gedaan hadden... 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ach, ik doe een 36 parige afgeschermde multikabel in een dag.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Hoe kom je er nou bij dat Walt kranen bouwt? Omdat ie steeds wat fotoos van zijn baas plaatst? Dat kan de portier ook wel denk ikhannesie schreef:Ik ga mij nu toch zorgen maken over de kranen die hij bouwde.
Als dat al problemen oplevert, een stekker aan een snoer, dat leren ze ook op het tuinbouw onderwijs 2e jaar.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Oh, is Walt portier dan?

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Komen mijn opmerkingen over de deurkruk weer voorbij....hannesie schreef:Oh, is Walt portier dan?![]()
![]()
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Geen idee, maar de portier kan denk ook wel zo'n fotootje maken. Enige wat ik zie is foto's van kranen van bruut gehijs op het werk bij hem, en duistere toverij en speakers.hannesie schreef:Oh, is Walt portier dan?![]()
![]()
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Mooi toch?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nu we toch bezig zijn met kabels, op marktplaats had ik nog een mooie Purecable BNC gezien, outlet shop aanbieding, Koen gaat hem morgen versturen. Ik heb van dit nederlandse merk ook al een netwerk kabel in gebruik, net spul, eerlijke prijzen.
Gr. Walter
Gr. Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
De Purecable BNC is binnen, gelijk maar het vuur aan de schenen met Desfado van Ana Moura, lijkt goed te gaan. Tip voor de liefhebbers, nieuwe cd van Angelina Wismes beschikbaar op Tidal.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Walter, zo'n kabel moet eerst twee weken inspelen.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Klopt helemaal! Maar de eerste indruk is prima in ieder geval.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Mijn eerste indruk is nu niet erg bijzonder, Angelina kan ik nu echt geen mooie opname en stem/genre vinden.
Ana is dan wel beter en leuker.
Ana is dan wel beter en leuker.
Laatst gewijzigd door hannesie op za 16 jan 2021, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Je moet dat ook in het perspectief van zo'n Purecable BNC bezien beluisteren Hans

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Bij mij is de laatste 25 cm Cat 8, dat hoor je in 10 minuten. 
-
Wasverzachter
- Berichten: 36
- Lid geworden op: vr 18 sep 2020, 17:16
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Is dat shielded?
Zo ja waar heb je de shielding op aangesloten, luidsprekerchassis of amp?
Zo ja waar heb je de shielding op aangesloten, luidsprekerchassis of amp?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik heb stekkers van purecable met rhodium. Hoor je niks van maar de kwaliteit is prima.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
De ASP is even terug naar Jeroen voor een kleine modificatie. De Lindemann 850 versterker is namelijk erg gevoelig, daardoor speelt het midhoog relatief hard. De ASP is ontworpen met twee gelijke N1000 versterkers in gedachte, dat scheelt 30% ongeveer.
Nu zitten er in de ASP weliswaar twee potmeters om de versterking voor laag en midhoog te matchen, maar ik kom net 2db gain tekort in het laag met de potmeters vol open. Als ik dit in Roon corrigeer met de DSP geeft dat net wat extra body waardoor het aangenamer klinkt. Om te kijken hoever ik kom zonder DSP is deze aanpassing wel intressant. Wil niet zeggen dat ik later toch niet op DSP ga uitkomen hoor, het is nog een beetje proberen nu.
Groetjes Walter
Nu zitten er in de ASP weliswaar twee potmeters om de versterking voor laag en midhoog te matchen, maar ik kom net 2db gain tekort in het laag met de potmeters vol open. Als ik dit in Roon corrigeer met de DSP geeft dat net wat extra body waardoor het aangenamer klinkt. Om te kijken hoever ik kom zonder DSP is deze aanpassing wel intressant. Wil niet zeggen dat ik later toch niet op DSP ga uitkomen hoor, het is nog een beetje proberen nu.
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
We hebben alweer muziek!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
heeft Jeroen de code rood getrotseerd 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het lijkt erop dat de modificatie brengt wat ik zocht, Jeroen heeft het laag 6dB harder gezet, daar benut ik nu circa 3dB van. De dipoolcorrectie voor het diepe laag is juist een stuk terug gedraaid, het kamertje geeft zelf al een forse boost bij 35 Hz.
Gr. Walter
Gr. Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik kom eigenlijk wat voetjes te kort voor onder de apparatuur, mooie kans om eens het merk Harmonix te gaan testen, via MP ga ik een setje Harmonix tuning feet MY-T RFS-65 overnemen.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik heb deze:

