Composiet versterker MK1-V2
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Composiet versterker MK1-V2
Contactloos pinnen is tegenwoordig verstandigerSSassen schreef:Wappert wild met papiergeld! ...
Re: Composiet versterker MK1-V2
Hij moet toch ergens zijn zwarte geld kwijt.
...............
.
Re: Composiet versterker MK1-V2
Iedereen die printen heeft besteld heb ik even PB'tje gestuurd voor verdere afhandeling. Mocht ik iemand per ongeluk vergeten zijn, laat even weten. Ik heb een aantal PCB's extra besteld, dus aanhaken kan nog binnen redelijke perken 
Bij de Mouser bestellijst heb ik op verzoek de koelprofieltjes voor de dioden bijgevoegd. Voor normaal gebruik zijn ze niet nodig. Zelf even weghalen uit je bestelling dan.
Bij de Mouser bestellijst heb ik op verzoek de koelprofieltjes voor de dioden bijgevoegd. Voor normaal gebruik zijn ze niet nodig. Zelf even weghalen uit je bestelling dan.
Re: Composiet versterker MK1-V2
Alleen wapperen kan geen kwaad denk ik. Goede ventilatie schijnt te helpen tegen de aerosolen.Leeuwarden schreef:Contactloos pinnen is tegenwoordig verstandigerSSassen schreef:Wappert wild met papiergeld! ...
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Composiet versterker MK1-V2
Mits op 1,5 meterjvenema schreef:Alleen wapperen kan geen kwaad denk ik. Goede ventilatie schijnt te helpen tegen de aerosolen.Leeuwarden schreef:Contactloos pinnen is tegenwoordig verstandigerSSassen schreef:Wappert wild met papiergeld! ...
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Composiet versterker MK1-V2
Nah, eerder verkeerde topic, 1,5 meter is niet hangen aan een cliff...Pjotr schreef:Nieuwe cliffhanger? Jongens het is allang geregeld!
Re: Composiet versterker MK1-V2
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Composiet versterker MK1-V2
Grote kans dat die van mij dan ook op de mat liggen, volgende week even in elkaar batsen! 
