de "Liionidas" open baffle.
Moderator: Beheerdersteam
Re: de "Liionidas" open baffle.
Dan nog heb ik enige twijfels over de kwaliteit van de korf, dit soort problemen zie ik maar zeer zelden voorbij komen bij 15 inch en groter van de bekende PA merken.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: de "Liionidas" open baffle.
Een soort Samac , heel gebruikelijk in China .Walt schreef:Dit is wel vrij extreem, het korf materiaal lijkt wel erg bros...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: de "Liionidas" open baffle.
ze zijn bij Lii duidelijk nog niet gewend aan hoe er bij onze pakjesbezorgers wordt omgegaan met de spullen. Dat het opschrift "breekbaar" een aanmoediging is ....
Re: de "Liionidas" open baffle.
Dank jullie voor de reacties. Vanuit Lii is er vanochtend heel adequaat gereageerd en ze sturen een nieuwe set.
In de, keurig met excuses, mail gaven ze aan dat de W-15's inmiddels op een goede manier worden verpakt.
Geweldige service natuurlijk, dus het oponthoud is nu slechts de wachttijd tot de drivers weer zijn afgeleverd.
Geweldige service natuurlijk, dus het oponthoud is nu slechts de wachttijd tot de drivers weer zijn afgeleverd.
Re: de "Liionidas" open baffle.
Dank je Sjoerd! Hele weekend behoorlijk ziek van geweest, dan is dit een mooi begin van de week!
Re: de "Liionidas" open baffle.
De drivers zijn prima gemaakt.
Is dus een verpakkings issue .
Tot nu toe wordt alles goed opgelost door Lii.
Kost ze volgens mij klauwen met geld op deze manier.
Kreeg laatst mijn setje S 10 , los liggend in dozen van de F 12.
Is me een raadsel dat ze dit overleefd hebben.
Voor jou , Dirk , gewoon nog even geduld hebben.
mvgr. leon
Is dus een verpakkings issue .
Tot nu toe wordt alles goed opgelost door Lii.
Kost ze volgens mij klauwen met geld op deze manier.
Kreeg laatst mijn setje S 10 , los liggend in dozen van de F 12.
Is me een raadsel dat ze dit overleefd hebben.
Voor jou , Dirk , gewoon nog even geduld hebben.
mvgr. leon
Re: de "Liionidas" open baffle.
Re: de "Liionidas" open baffle.
Geduld is een schone zaak.... las ik ooit op een tegeltje. Heb de tegel aan barrels gegooid
Niet mijn sterkste kant ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Re: de "Liionidas" open baffle.
Net de Silver 8 uitgepakt.
Als in de toekomst alle units zo verpakt worden zullen er geen problemen meer voorkomen denk ik.
Superstrak , 2 dozen in een grotere doos.
Stevig karton.
Drivers in een soort van hard schuim , met plastic zakje erom heen , hermetisch vast zittend.
Drivers lijken de kleine broertjes van de Silver 10 en zien er akelig gaaf uit !
mvgr. Leon
Als in de toekomst alle units zo verpakt worden zullen er geen problemen meer voorkomen denk ik.
Superstrak , 2 dozen in een grotere doos.
Stevig karton.
Drivers in een soort van hard schuim , met plastic zakje erom heen , hermetisch vast zittend.
Drivers lijken de kleine broertjes van de Silver 10 en zien er akelig gaaf uit !
mvgr. Leon
Re: de "Liionidas" open baffle.
Goh Leon, dat ziet er goed uit zeg! De Silver 8 ziet er geweldig uit. Dat word een mooi weekend 
Re: de "Liionidas" open baffle.
@ Dirk : eerst maar even in de Liionidas setup luisteren. Gaat zeker weer leuk worden.
@ Rikpost : voor zover ik kan constateren is het papier.
mvgr. Leon
@ Rikpost : voor zover ik kan constateren is het papier.
mvgr. Leon
-
Mercedes190e
Re: de "Liionidas" open baffle.
Hallo Leon ik had je gecontacteerd via een ander medium maar geen respons.
Slechte ervaring met Lii, althans de F15.
Zeer goede ervaringen met CommonSense Audio, kan ik je aanraden.
Slechte ervaring met Lii, althans de F15.
Zeer goede ervaringen met CommonSense Audio, kan ik je aanraden.
Re: de "Liionidas" open baffle.
Zou je die slechte ervaring wat nader toe kunnen lichten?Mercedes190e schreef:Hallo Leon ik had je gecontacteerd via een ander medium maar geen respons.
Slechte ervaring met Lii, althans de F15.
Zeer goede ervaringen met CommonSense Audio, kan ik je aanraden.
Re: de "Liionidas" open baffle.
Marcus!Mercedes190e schreef:Hallo Leon ik had je gecontacteerd via een ander medium maar geen respons.
Slechte ervaring met Lii, althans de F15.
Zeer goede ervaringen met CommonSense Audio, kan ik je aanraden.
Re: de "Liionidas" open baffle.
Marcus is een voormalig forumlid, heeft toendertijd een ban gehad, was nu terug onder ander account. Op HT forum heeft hij meerdere mooie bouwtopics lopen, de bouwkwaliteit en het tekenwerk zijn van de bovenklasse. Hij heeft ook de Lii F15 getest maar die deed het erg slecht in zijn testkasten.
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php ... 177101.275
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=177534.0
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php ... 177101.275
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=177534.0
Re: de "Liionidas" open baffle.
Als je een woofer designed voor OB in een kast gaat zetten, tja
de man kan prachtig met cad en een frees overweg, maar nabouwen is het beste voor hem. (Voor mij niet anders
)
Re: de "Liionidas" open baffle.
Bedankt voor de toelichting.
Ga ik nu weer verder naar de Silver 8 luisteren.
mvgr. Leon
Ga ik nu weer verder naar de Silver 8 luisteren.
mvgr. Leon
Re: de "Liionidas" open baffle.
Ik zag gisteren op de Lii site dat ze de Liionidas Open Baffle als kit gaan leveren.
(ik was op de hoogte dat dit er aan zat te komen)
Tot nu toe 2 versies en 2 kleuren (wit en zwart).
Een set met W15 en Silver 10 zou zo'n 2400 moeten gaan kosten en de Liionidas light (met F
zo'n 1500.
Als de prijzen ook echt kloppen zijn beide sets ZEER competatief dacht ik.
Tevens wordt het systeem op deze manier veel breder toegannkelijk : je hebt nu geen eigen timmerfabriek meer nodig.
de foto's had ik al eerder gepost in dit draadje.
mvgr. Leon.
(ik was op de hoogte dat dit er aan zat te komen)
Tot nu toe 2 versies en 2 kleuren (wit en zwart).
Een set met W15 en Silver 10 zou zo'n 2400 moeten gaan kosten en de Liionidas light (met F
Als de prijzen ook echt kloppen zijn beide sets ZEER competatief dacht ik.
Tevens wordt het systeem op deze manier veel breder toegannkelijk : je hebt nu geen eigen timmerfabriek meer nodig.
de foto's had ik al eerder gepost in dit draadje.
mvgr. Leon.
Re: de "Liionidas" open baffle.
Mooie ontwikkelingen weer! Daar gaan veel mensen blij mee worden.
