Leon is toch meer van het "Organische"? Dat is meer van het "Orgasme"Leeuwarden schreef:Nou, Leon, doe die buizenbak die je laatst hebt gekocht maar weg want deze hoort er natuurlijk bij:
https://www.monoandstereo.com/2020/11/p ... d-amp.html
de "Liionidas" open baffle.
Moderator: Beheerdersteam
Re: de "Liionidas" open baffle.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: de "Liionidas" open baffle.
niet visualiseren
niet visualiseren
niet visualiseren
niet visualiseren
niet visualiseren
niet visualiseren
niet visualiseren
niet visualiseren
niet visualiseren
Re: de "Liionidas" open baffle.
Gaaf hoor , zo'n versterker met mijn naam erop !
Ik ben alleen bang dat ie un beetje buiten mijn budget valt.
mvgr. Leon
Ik ben alleen bang dat ie un beetje buiten mijn budget valt.
mvgr. Leon
Re: de "Liionidas" open baffle.
Te laatHenkjan schreef:niet visualiseren
niet visualiseren
niet visualiseren
niet visualiseren
niet visualiseren
Re: de "Liionidas" open baffle.
Wees maar blij. Dat ding zit niks organisch of orgastisch aan; het lijkt meer op een lastrafo.leonidas schreef:Gaaf hoor , zo'n versterker met mijn naam erop !
Ik ben alleen bang dat ie un beetje buiten mijn budget valt.
mvgr. Leon
Spettert dat wel weer.
Re: de "Liionidas" open baffle.
Persoonlijk vind ik de afwijkende kleuren (sowieso) niet passend. Als iemand van de "dark side" vind ik, net als Ford, alle kleuren mooi zolang het maar zwart is 
Re: de "Liionidas" open baffle.
Wanneer mijn Liionidas VM klaar zijn (hopelijk voor de kerst) zal ik toch aan de "snavelkleurtjes" moeten wennen 
Re: de "Liionidas" open baffle.
Ik luister in het 'bijna' donker. Zo heb ik ook geen last van de oranje kegel 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: de "Liionidas" open baffle.
FR_Aad schreef:Ik moet steeds aan een sneeuwpop denken.
Geen idee waarom.
Re: de "Liionidas" open baffle.
kreeg nog wat binnen.
reacties in China : alle zelfbouwers , tot nu toe , uitermate positief
mvgr. Leon
reacties in China : alle zelfbouwers , tot nu toe , uitermate positief
mvgr. Leon
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: de "Liionidas" open baffle.
Vandaag zou de bouw beginnen van de baffles. Vanwege mijn hernia had ik de drivers nog niet uit de verpakking kunnen halen. Van boven leken de W-15 in orde, ondanks dat de dozen aardig verfrommeld waren.
Zodra de baffles uit de verpakking kwamen.....
Zodra de baffles uit de verpakking kwamen.....
Re: de "Liionidas" open baffle.
De bovenste gegoten aluminium (?) rand is op 7 plaatsen gebroken, bij de ander op twee plaatsen.
Mail gestuurd naar Leo van Lii, ben benieuwd hoe zij hier mee omgaan.
Na 3 maanden herstel had ik erg uitgekeken om te beginnen met de droom...
Mail gestuurd naar Leo van Lii, ben benieuwd hoe zij hier mee omgaan.
Na 3 maanden herstel had ik erg uitgekeken om te beginnen met de droom...
Re: de "Liionidas" open baffle.
Je bent jammer genoeg niet de eerste die ik zie die W15's binnen krijgt die er zo uit zien. En ik moet zeggen dat de andere persoon dit zo'n 3 maanden geleden melde
Ik geloof dat Lii-audio dit prima oplost voor je al is het wel balen natuurlijk
Ik geloof dat Lii-audio dit prima oplost voor je al is het wel balen natuurlijk
Re: de "Liionidas" open baffle.
Vervoerders hebben niet de zelfde liefde voor audio als wij. Ik hoop dat Lii je kan helpen.
Re: de "Liionidas" open baffle.
Wat ik gezien heb op facebook is dat ze eigenlijk altijd adequaat handelen en altijd vervanging opsturen.
Ze hebben wel eens problemen met hun VPN, maar normaal reageren ze best snel.
Ze hebben wel eens problemen met hun VPN, maar normaal reageren ze best snel.
Re: de "Liionidas" open baffle.
Dit is wel vrij extreem, het korf materiaal lijkt wel erg bros...
Re: de "Liionidas" open baffle.
@walt, ze hebben een tijdje aardig wat problemen gehad van transporteur en tussenpersoon (eu magazijn). Waardoor ze dit soort klachten vaker kregen.
