SARK schreef:Ja maar of je dat nu 2de hands wil kopendre schreef:Hij heeft nog meer DIY artikelen in de aanbieding!
2de hands glaswerk van 18cm.....Ergggg High end
SARK schreef:Ja maar of je dat nu 2de hands wil kopendre schreef:Hij heeft nog meer DIY artikelen in de aanbieding!
Leek me wel handig voor bepaalde leden hier om eens effectief hun magazijn met audiospullen eens leeg te schuiven...Henkjan schreef:hier alleen audio gerelateerde kooptips ajb
HIj heeft verder ook erg schappelijke prijzen hoorJarno schreef:Effe recappen.....
versterker Synthese Brilliant Power
€ 990,00
https://link.marktplaats.nl/m1611676411 ... ialbuttons
je hebt ze zelf overgenomen?dre schreef:
’k had er wel twee willen hebben, maar dat viel nog tegen qua prijs.dre schreef:
Nee, ik heb al teveel zut...Douwe84 schreef:je hebt ze zelf overgenomen?dre schreef:
ik herken het...timpert schreef:Nee, ik heb al teveel zut...Douwe84 schreef:je hebt ze zelf overgenomen?dre schreef:
Nee,ik koop alleen nog bij heel hoge uitzondering.Douwe84 schreef:je hebt ze zelf overgenomen?dre schreef:
uitzonderingen daargelatendre schreef:Nee,ik koop alleen nog bij heel hoge uitzondering.Douwe84 schreef:je hebt ze zelf overgenomen?dre schreef:![]()