Staan in de slaapkamer momenteel maar heb er niet veel aan omdat ik veel te snel in slaap val
Te bekijken en te beluisteren
Mogen weg voor 250€
Groeten
Ik heb net voor morgen een afspraak gepland staanVT67 schreef: ↑do 20 jan 2022, 16:58Hé opabert
Tja, moeilijk om uit te leggen hoe ze klinken. Doordat ze in een transmissie lijn zitten produceren deze kleine speakertjes behoorlijk laag. Het sterkste punt bij een breedband is het middengebied maar niet overdreven. Als je echt geïnteresseerd bent nodig ik je uit om eens te komen luisteren.
Groeten
Walter