Valhalla - Een hemelse vloerstaander
Moderator: Beheerdersteam
- SSassen
- Contacteer:
Re: Valhalla - Een hemelse vloerstaander
Ja, anders begin ik weer een nieuw projecthannesie schreef:Het is een beetje bezigheidstherapie, anders verveelt hij zich een beetje, en ledigheid is des duivels oorkussen, in Calvijns kringen dan wel .Leeuwarden schreef:Maar moeten wij nu echt een kleur voor je uitzoeken, Sander? Komt toch in je eigen kamertje te staan?
- SSassen
- Contacteer:
Jawel, maar er lopen hier op het forum genoeg mensen rond met een goed gevoel voor styling en vormgeving, en daar hoop ik mijn voordeel mee te doen. Ik ben namelijk technisch wel goed onderlegd, kwa styling en design heb ik echter minder ervaring en talent.Leeuwarden schreef:Maar moeten wij nu echt een kleur voor je uitzoeken, Sander? Komt toch in je eigen kamertje te staan?
- SSassen
- Contacteer:
Jawel, maar een luidspreker felrood spuiten bevordert de evt. verkoopwaarde negatief ben ik banghannesie schreef:Dan moet je naast proberen ook nog wat lef hebben.
- SSassen
- Contacteer:
Zoiets?Leeuwarden schreef:Dam moet die dame ook weer in haar ondergoed...
Nooit geweten dat ze een lijmnaad onder hun armen hadden 
- SSassen
- Contacteer:
En nog eentje voor Joram, want wat is er mis met geel ondergoed?
- SSassen
- Contacteer:
En we hebben stereo (en gelijk ook promotie materiaal), goed zo Dre?
wel op andere plekken...Shadow schreef:Nooit geweten dat ze een lijmnaad onder hun armen hadden
ik vind geel wel sexy, per perse als ondergoed.
Met zoveel bas speakertjes kan je ook voor een aparte bas en top kast gaan, zoiets als wat pmc doet. Makkelijker sjouwbaar met als bijkomend voordeel dat wanneer de verveling en/of modificatie jeuk intreedt er iets anders boven of onder past. Of horizontaal op elkaar.
Gedistingeerd Bordeaux rood voor de liefhebber dan.SSassen schreef:Jawel, maar een luidspreker felrood spuiten bevordert de evt. verkoopwaarde negatief ben ik banghannesie schreef:Dan moet je naast proberen ook nog wat lef hebben.
...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
proost Hans
voor die witte: dan zou ik de BR poorten ook een zwarte toeter geven
voor die witte: dan zou ik de BR poorten ook een zwarte toeter geven
Massief houten (cnc) front waar de nerf mooi in doorloopt en dan hoogglans witte zijkanten!
Weet 't niet. Teveel verschillende korfvormen die tegen een houtmotief of lichte kleur afsteken, wordt rommelig om naar te kijken. Ik zou het bij donkergrijs houden. Je zou wel de mid-hoogsectie optisch als onderbreking kunnen vormgeven (zoals in die PMC's die ik pagina's terug postte), daarmee onderbreek je het dominerende verticale lijnenspel wat.Forza schreef:Massief houten (cnc) front waar de nerf mooi in doorloopt en dan hoogglans witte zijkanten!
Het eerste wat mij invalt is om de symmetrie te vergroten (boven/onder) door het middenstuk abstracter te maken. Denk aan een band van zwart=grijs (gelijk aan de chassis) rondom de box. De andere kleuren kunnen dan van alles zijn behalve grijs.
- SSassen
- Contacteer:
Okergeel mannen, da’s de juiste kleur voor deze luidspreker. En ja, een splitsing rondom de TM is een goed idee, alleen nog even geen idee hoe dat te realiseren zodat het klopt met de rest van de luidspreker. Suggesties?
- Leeuwarden
Ik schat zo in dat een koper niet meteen is geïnteresseerd in het naadloos opgaan in het interieur van deze dingen.SSassen schreef:Jawel, maar een luidspreker felrood spuiten bevordert de evt. verkoopwaarde negatief ben ik banghannesie schreef:Dan moet je naast proberen ook nog wat lef hebben.
...
Persoonlijk zou ik dan liever wat contrast hebben dan een houtfineer dat eigenlijk vloekt met de rest van het meubilair.
En of het de verkoopwaarde negatief beïnvloed, voor een Ferrari of Alfa is het juist een pluspunt.
Persoonlijk zou ik dus de rode doen; een mooie cadmium rood. Matzwart of antraciet front is prima en voor het beslag, reflexpijp, voet en dergelijke donkergrijs geanodiseerd aluminium.

- SSassen
- Contacteer:
Vind een afronding aan de bovenkant ook wel prettig ogen, het matcht met de ronding van de zijpanelen.
Jawel .....! 
Laatst gewijzigd door hannesie op do 19 nov 2020, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- pappaleo
- Contacteer:
Nee, ik vind die aflopende bovenkant ook niet zo mooi. En waar laat je dan je hangplantje

En die kleuren
Dat rood met antraciete voorkant vind ik wel ok, maar dat geel en dat groen (ondanks dat ik hagenees ben).
En die kleuren
Dat rood met antraciete voorkant vind ik wel ok, maar dat geel en dat groen (ondanks dat ik hagenees ben).