En die mid vind je wel mooi dan? Hier komt een nette oplossing voor, en geloof me, zonder de BR pijpen in de baffle oogt de baffle erg kaal.Hans Nootdorp schreef:Mee eens; die pijipjes op baffle maken het er niet mooier op. En als het om het uiterlijk gaat: die rechthoekige tweeter vind ik wel erg dissoneren in het aanzicht...John P schreef:Als je toch rugwoofertjes hebt, dan zou ik ook de BR-pijpjes uit zicht plaatsen. Onderin een lading lood om het geheel stabiel te houden, dan kan het wel.
Valhalla - Een hemelse vloerstaander
Moderator: Beheerdersteam
- SSassen
- Contacteer:
Re: Valhalla - Een hemelse vloerstaander
- SSassen
- Contacteer:
Bedankt! Ik ben te lui om Fusion te leren, dus moet het maar zo.Douwe84 schreef:mooi werk hoor, zou willen dat ik zo kan tekenen in sketchup... heb er meer ruzie mee dan goed resultaat.
- SSassen
- Contacteer:
Okay, okay, ik zal je schalen met een factor 1.018. En dat buikje, ach, daar hoef je je niet voor te schamen hoor, dat mag als je de 50 bent gepasseerdHenkjan schreef:SSassen schreef:.... ik heb Henkjan even gedigitaliseerd en hij is exact 1.70m,ff gefacktcheckt: ik ben 173cm, en dat is zonder schoenen. daarnaast heb ik nooit een horloge om, is de kleur broek wel erg dierenarts, maar bovenal lijkt t niet eens. en je had m'n digitale ik wel een nette sixpack ipv buikje mogen geven
![]()
Eerlijk gezegd wilde ik eerst Gerhard digitaliseren, maar dan lijken deze luidsprekers wel heel erg groot met z’n 1.40m en een beetje
HJ bedoelde eerder dat ie een stuk vlotter fietst en hardloopt dan jijSSassen schreef:Okay, okay, ik zal je schalen met een factor 1.018. En dat buikje, ach, daar hoef je je niet voor te schamen hoor, dat mag als je de 50 bent gepasseerdHenkjan schreef:SSassen schreef:.... ik heb Henkjan even gedigitaliseerd en hij is exact 1.70m,ff gefacktcheckt: ik ben 173cm, en dat is zonder schoenen. daarnaast heb ik nooit een horloge om, is de kleur broek wel erg dierenarts, maar bovenal lijkt t niet eens. en je had m'n digitale ik wel een nette sixpack ipv buikje mogen geven
![]()
Eerlijk gezegd wilde ik eerst Gerhard digitaliseren, maar dan lijken deze luidsprekers wel heel erg groot met z’n 1.40m en een beetje
- SSassen
- Contacteer:
Fietsen doe ik niet, hardlopen is ook alweer even geleden, ik blijf topfit door een aktief sexleven (tenminste dat is wat ik mijzelf wijsmaak)Shadow schreef:HJ bedoelde eerder dat ie een stuk vlotter fietst en hardloopt dan jijSSassen schreef:Okay, okay, ik zal je schalen met een factor 1.018. En dat buikje, ach, daar hoef je je niet voor te schamen hoor, dat mag als je de 50 bent gepasseerdHenkjan schreef:ff gefacktcheckt: ik ben 173cm, en dat is zonder schoenen. daarnaast heb ik nooit een horloge om, is de kleur broek wel erg dierenarts, maar bovenal lijkt t niet eens. en je had m'n digitale ik wel een nette sixpack ipv buikje mogen geven
![]()
- Hans Nootdorp
Misschien de diameter van de pijpflensen flink groter maken...? En met een zwart front valt de vorm van de tweeter niet zo op....SSassen schreef:En die mid vind je wel mooi dan? Hier komt een nette oplossing voor, en geloof me, zonder de BR pijpen in de baffle oogt de baffle erg kaal.Hans Nootdorp schreef:Mee eens; die pijpjes op de baffle maken het er niet mooier op. En als het om het uiterlijk gaat: die rechthoekige tweeter vind ik wel erg dissoneren in het aanzicht...John P schreef:Als je toch rugwoofertjes hebt, dan zou ik ook de BR-pijpjes uit zicht plaatsen. Onderin een lading lood om het geheel stabiel te houden, dan kan het wel.
- SSassen
- Contacteer:
Die is nu al 100mm. Zowieso stoort mij dit niet, immers er is nu een verloop van groot naar klein naar een stuk lege baffle, veel netter en geleidelijker dan dat krijg je het niet, dit is geheel in lijn met algemeen gebruikte basisregels voor esthetisch ontwerpen.Hans Nootdorp schreef:Misschien de diameter van de pijpflensen flink groter maken...? En met een zwart front valt de vorm van de tweeter niet zo op....SSassen schreef:En die mid vind je wel mooi dan? Hier komt een nette oplossing voor, en geloof me, zonder de BR pijpen in de baffle oogt de baffle erg kaal.Hans Nootdorp schreef:Mee eens; die pijpjes op de baffle maken het er niet mooier op. En als het om het uiterlijk gaat: die rechthoekige tweeter vind ik wel erg dissoneren in het aanzicht...
- SSassen
- Contacteer:
Zo Joram ook maar even ingetekend, met z'n prachtige 198 hele centimeters, zoals jullie kunnen zien checkt hij nog even dit topic op het forum met z'n telefoon
...
Zie ik hier een virtuele luisterdag met virtuele speakers aan komen? Mogen er wel wat meer speakers bij en virtuele luisterruimten 
- SSassen
- Contacteer:
En nee, ik hou jullie niet voor de gek, Joram is echt op ZBA aan het kijken!
Laatst gewijzigd door SSassen op za 14 nov 2020, 11:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Met Joram ernaast lijken het net gewone monitor speakersSSassen schreef:Zo Joram ook maar even ingetekend, met z'n prachtige 198 hele centimeters, zoals jullie kunnen zien checkt hij nog even dit topic op het forum met z'n telefoon...
valhalla_joram.jpg
- SSassen
- Contacteer:
Je moet wat met al die corona maatregelen toch? Ik ben voor!Pjotr schreef:Zie ik hier een virtuele luisterdag met virtuele speakers aan komen? Mogen er wel wat meer speakers bij en virtuele luisterruimten
- SSassen
- Contacteer:
Ja, echt he! Als je daar een zeecontainer naast zet lijkt het net een compacte subwoofer!satefan schreef:Met Joram ernaast lijken het net gewone monitor speakersSSassen schreef:Zo Joram ook maar even ingetekend, met z'n prachtige 198 hele centimeters, zoals jullie kunnen zien checkt hij nog even dit topic op het forum met z'n telefoon...
valhalla_joram.jpg
Wordt dan nog een hele klus daar een passende luisterruimte voor te klussen. Maar virtueel is alles mogelijk.... Misschien heeft Walter nog een testplekje over bij zijn baas?SSassen schreef:Ja, echt he! Als je daar een zeecontainer naast zet lijkt het net een compacte subwoofer!satefan schreef:Met Joram ernaast lijken het net gewone monitor speakersSSassen schreef:Zo Joram ook maar even ingetekend, met z'n prachtige 198 hele centimeters, zoals jullie kunnen zien checkt hij nog even dit topic op het forum met z'n telefoon...
valhalla_joram.jpg
Ik alle laatste pagina’s doorscrollen, nérgens een bierflesje....
Ik ben wel blij met m’n render hoorSSassen schreef:Zo Joram ook maar even ingetekend, met z'n prachtige 198 hele centimeters, zoals jullie kunnen zien checkt hij nog even dit topic op het forum met z'n telefoon...
- SSassen
- Contacteer:
Nog een voorkeur voor een bepaald merk?markbakk schreef:Ik alle laatste pagina’s doorscrollen, nérgens een bierflesje....
- Leeuwarden
- Leeuwarden
- Leeuwarden
Die ken ik, lekkere biertjes. In leeuwarden gehad vorig jaar. (Verwacht je niet)Leeuwarden schreef:
- Leeuwarden
Die Grutte Pier biertjes zijn inderdaad erg lekker. Ik ken één van de eigenaren. Ze zijn begonnen als hobby project en dat is wat uit de hand gelopen. Het is een aanrader om eens te proberen.