Een gouwe ouwe; Sketchupdaniel schreef:welk pakket gebruik jij voor deze 3D modellen?
Valhalla - Een hemelse vloerstaander
Moderator: Beheerdersteam
- SSassen
- Contacteer:
Re: Inspiratie gezocht, rondborstige vloerstaander
Re: Valhalla - Een hemelse vloerstaander
mooi werk hoor, zou willen dat ik zo kan tekenen in sketchup... heb er meer ruzie mee dan goed resultaat.
- pappaleo
- Contacteer:
Geinig modelletje. Doet me denken aan de Triangle Magellan Grand Concert.
Een keer gehoord. Fenomenaal.
Een keer gehoord. Fenomenaal.
Dat mag ook wel, voor 27K het stuk.pappaleo schreef:Een keer gehoord. Fenomenaal.
https://www.stassen.nl/luidsprekers/lui ... nd-concert
- SSassen
- Contacteer:
Daar blijf ik ruim onder hoor!ray5150 schreef:Dat mag ook wel, voor 27K het stuk.pappaleo schreef:Een keer gehoord. Fenomenaal.![]()
https://www.stassen.nl/luidsprekers/lui ... nd-concert
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
SSassen schreef:.... ik heb Henkjan even gedigitaliseerd en hij is exact 1.70m,
er is nog wat portretrecht af te dragen, en ik hoor ook iets over een claim over smaadSSassen schreef:Daar blijf ik ruim onder hoor!ray5150 schreef:Dat mag ook wel, voor 27K het stuk.pappaleo schreef:Een keer gehoord. Fenomenaal.![]()
https://www.stassen.nl/luidsprekers/lui ... nd-concert![]()
Cool ontwerp! Zou die niet wat kantel gevoelig zijn? Met huisdieren of kinderen?
- pappaleo
- Contacteer:
Wat heb je nou eigenlijk voor driver voor de midrange?
Mwah, ik dank dat qua lichaamslengte Sander en Henkjan niet veel van elkaar schelen.pappaleo schreef:Qua lengte?
Allebei onderdeurtjes. vooral als Joram ernaast komt staan...
Als je toch rugwoofertjes hebt, dan zou ik ook de BR-pijpjes uit zicht plaatsen. Onderin een lading lood om het geheel stabiel te houden, dan kan het wel.
- SSassen
- Contacteer:
Er komt nog een voet onder met ‘outriggers’ (bij Henkjan komt het stoom uit z’n oren).koenjer schreef:Cool ontwerp! Zou die niet wat kantel gevoelig zijn? Met huisdieren of kinderen?
Die zijn verboden in huize Sassenkoenjer schreef:Zou die niet wat kantel gevoelig zijn? Met huisdieren of kinderen?
- SSassen
- Contacteer:
FaitalPRO 6PR160 met als uitwijkmogelijkheid de 6RS140. Google maar even dan kom je twee nette reviews tegen van Vance Dickinson voor Audio Express.pappaleo schreef:Wat heb je nou eigenlijk voor driver voor de midrange?
- SSassen
- Contacteer:
Ik zal Joram ook even digitaliseren, 2.40m van z’n kruintje tot onderkant hielen toch?ray5150 schreef:Mwah, ik dank dat qua lichaamslengte Sander en Henkjan niet veel van elkaar schelen.pappaleo schreef:Qua lengte?
- SSassen
- Contacteer:
Gezien de afstemming denk ik dat ik voor en achter BR pijpen plaats, maar anders blijven ze aan de voorkant, anders oogt het zo kaal.John P schreef:Als je toch rugwoofertjes hebt, dan zou ik ook de BR-pijpjes uit zicht plaatsen. Onderin een lading lood om het geheel stabiel te houden, dan kan het wel.
- SSassen
- Contacteer:
Deze luidsprekers staan straks in m’n luisterkamer en daar heb ik geen last van huisdieren oid.Shadow schreef:Die zijn verboden in huize Sassenkoenjer schreef:Zou die niet wat kantel gevoelig zijn? Met huisdieren of kinderen?
Nee nee 1,98mSSassen schreef:Ik zal Joram ook even digitaliseren, 2.40m van z’n kruintje tot onderkant hielen toch?ray5150 schreef:Mwah, ik dank dat qua lichaamslengte Sander en Henkjan niet veel van elkaar schelen.pappaleo schreef:Qua lengte?
- SSassen
- Contacteer:
Audio Express - FaitalPRO 6PR160SSassen schreef:FaitalPRO 6PR160 met als uitwijkmogelijkheid de 6RS140. Google maar even dan kom je twee nette reviews tegen van Vance Dickinson voor Audio Express.pappaleo schreef:Wat heb je nou eigenlijk voor driver voor de midrange?
https://audioxpress.com/article/test-be ... r-midrange
Audio Express - FaitalPRO 6RS140
https://audioxpress.com/article/test-be ... r-midrange
Ik zie rondingen in de zijkanten van de kasten, Sander.
Hoe denk je dit te gaan maken ?
Da’s voor Arnoray5150 schreef:Ik zie rondingen in de zijkanten van de kasten, Sander.
- SSassen
- Contacteer:
Platen 4mm MDF en een mal die de platen tegen de bracing aan drukt. Een plaat per keer, dus niet het hele pakket tegelijk. Straal van de ronding is 80cm, dus die kromming gaat makkelijk met 4mm.ray5150 schreef:Ik zie rondingen in de zijkanten van de kasten, Sander.
- Hans Nootdorp
Mee eens; die pijpjes op baffle maken het er niet mooier op. En als het om het uiterlijk gaat: die rechthoekige tweeter vind ik wel erg dissoneren in het aanzicht... Of de baffle zwart maken; dan valleen de tweeters niet zo op.John P schreef:Als je toch rugwoofertjes hebt, dan zou ik ook de BR-pijpjes uit zicht plaatsen. Onderin een lading lood om het geheel stabiel te houden, dan kan het wel.
Laatst gewijzigd door Hans Nootdorp op vr 13 nov 2020, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- SSassen
- Contacteer:
Ik wil de uiteindelijke baffles laten frezen want ik ben wat unieks van plan samen met Stefan (Forza) wat je moeilijk met de hand kunt maken.Shadow schreef:Da’s voor Arnoray5150 schreef:Ik zie rondingen in de zijkanten van de kasten, Sander.