Ik ben aan t kijken naar een oude diaprojector van mijn ouders: een Braun Paximat 1800 electric. Is zeker 30 jaar niet gebruikt (altijd droog gestaan
Heeft iemand ervaring met dergelijk apparaten. Heb al een keer de kap er af gepeuterd, maar zie daar niets waarvan ik vermoed dat het defect is. OOk kan ik nergens een zekering oid vinden. Mogelijk moet ik m nog veel verder slopen om bij de echte voeding te komen, maar eenvoudig lijkt dat niet (geen schroeven bij de stroom inlaat)
Een speciaalzaak in Tilburg sprak over een drie maanden lange reparatie tijd, dus dat schiet ook niet echt op.
Heb n paar foto's toegevoegd

