Erg veel mensen zijn mentaal op lijkt het kortere lontjes
Had het in de Supermarkt
Had niks gekocht De appels daar haden erg veel beurse plekken nog meer als bij de andere
Dus ik kom aan bij de kassa,s allen bezet en bij 1 waren er 2 voor me met een kar die te klein was
Om niet te hoeven schreeuwen daar , maak ik een gebaar of ik erom heen mag
Dat werd helemaal verkeerd begrepen

Die man vliegt in brand met een rooie kop en dikke nek en brult dat ik gvd wel gewoon kan vragen
Ik trek mijn masker wat naar beneden en probeer een vriendelijk gezicht te trekken ,
En dat ik het niet zo rot bedoeld had en niet hier boven alle rumoer uit wilde brullen
( ik vraag niet graag om aandacht v.w.b. Zeker nietvoor zo iets.
De man ontspande wat en schoof zijn trailer wat opzij zodat ik er langs kon
Pff weer goed afgelopen
Dat was overigens het 2de incident de eerste was dat een oma haar karretje midden in pad , zeer haastig weg trok voor me
Wat niet nodig was kon er net langs
Maar ook die was bang dat er wat spanning zou ontstaan , of misschien onnodig bezorgd
3de incident bij een andere supermarkt donderdag waar ik mijn beklag deed over de gekochte appels 4 voor 3€19 Pink Lady
Ik had er 2 voor de helft weggegooid en de andere bekeken Waren echt 1/4 rot
Die mee naar de balie en de Maneger werd erbij geroepen, die donderd die appels op de weegschaal en met klap in de prullenmand
En de medewerkster moest me 1€60 terug betalen
De andere kreeg ik niet vergoed moest het goede bonnetje ( had het verkeerde zakje mee genomen

)
Dus ik naar huis uit de groente la het goede zakje en weer terug kreeg als nog het resterende bedrag
Dat waren 3 incidenten achter elkaar
Je wordt bang ergens wat van te zeggen