Balkjes van 38x88mm, paar scharnieren, stukje touw en klaar
DHZ Schragen
Moderator: Beheerdersteam
DHZ Schragen
Het standaard spul bevalt niet / is te laag, dus dan bouwen we ze zelf;
Balkjes van 38x88mm, paar scharnieren, stukje touw en klaar
Balkjes van 38x88mm, paar scharnieren, stukje touw en klaar
Re: DHZ Schragen
Mooi hoor
Nou nog een om boomstammen te zagen , dus je kan nog ff timmeren Joram
Nou nog een om boomstammen te zagen , dus je kan nog ff timmeren Joram
Re: DHZ Schragen
Die heb ik, van staal, anders zaag je d'r iedere keer doorOpaBert schreef:Mooi hoor![]()
Nou nog een om boomstammen te zagen , dus je kan nog ff timmeren Joram
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: DHZ Schragen
nog nooit gemerktShadow schreef:Het standaard spul bevalt niet / is te laag,.....
Re: DHZ Schragen
Nee die laten dat door mannetjes met 2 rechterhanden doends23man schreef:Zijn er ook schragen voor linkshandigen?![]()
![]()
Re: DHZ Schragen
Nam m'n vader altijd mee van z'n werk, zat olie in voor de drukpersen die hij onderhield, beetje herinnering aan hem zo 
Re: DHZ Schragen
Dat zet je niet zomaar even al op de tafelcool schreef:Mooi potje met vet trouwens Joram![]()
Re: DHZ Schragen
Nou het is nu een prullebak en leeg, dus dat lukt je wel hoor. De grap is dat al m’n vrienden zo’n ding hebben in hun schuur, allemaal van pa gekregen 
Re: DHZ Schragen
Leuk is zo iets Zo,n speciale associatie met je paShadow schreef:Nou het is nu een prullebak en leeg, dus dat lukt je wel hoor. De grap is dat al m’n vrienden zo’n ding hebben in hun schuur, allemaal van pa gekregen
Re: DHZ Schragen
Ik heb allerlei spullen liggen die van hem waren, oud kompas, gereedschap enz. Moet zeggen dat nu de kinderen wat groter worden ik hem meer mis, maar ja, als iemand niet meer wilOpaBert schreef:Leuk is zo iets Zo,n speciale associatie met je paShadow schreef:Nou het is nu een prullebak en leeg, dus dat lukt je wel hoor. De grap is dat al m’n vrienden zo’n ding hebben in hun schuur, allemaal van pa gekregen
Re: DHZ Schragen
Die frames zijn afgeschreven helaas, de Cannondale heeft een beschadiging in de liggende achtervork door een ketting die vast zat tussen kettingblad en vork. De RIH mixte ernaast heeft een pressfit bb (in 1984 jaja) en is uitgelubberd, tis ook te klein voor m’n vrouw dus ze hangen beide voor de sier.Jarno schreef:Mooi project ook, die racefiets, niet te lang buiten laten hangen
Re: DHZ Schragen
Trulli is de enige Jarno waar ik eerder van gehoord heb was een F1 Coureur Jaaren geleden in de tijd van Jos VerstappenJarno schreef:Oei ja dan moet je wel heel goed zijn in TIG lassen en plaatwerk..
Bijzondere naam dus
Re: DHZ Schragen
De naam is ons land binnen gekomen door Jarno Saarinen, helaas zeer lelijk om het leven gekomen motorracer.OpaBert schreef:Trulli is de enige Jarno waar ik eerder van gehoord heb was een F1 Coureur Jaaren geleden in de tijd van Jos VerstappenJarno schreef:Oei ja dan moet je wel heel goed zijn in TIG lassen en plaatwerk..
Bijzondere naam dus
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jarno_Saarinen
Re: DHZ Schragen
Ik ben inderdaad vernoemd naar Saarinen
Mijn vader rijdt al heel zijn leven motor, dus ja. Ik ben geboren in 73 (januari) en in mei is Jarno Saarinen overleden. Ik heb nog ergens een brief van zijn weduwe, als reactie op een brief die mijn ouders schreven.
Waren heel gevaarlijke tijden toen, in motorsport, rally, motorracen, F1, ze gingen met bosjes.
Mijn vader rijdt al heel zijn leven motor, dus ja. Ik ben geboren in 73 (januari) en in mei is Jarno Saarinen overleden. Ik heb nog ergens een brief van zijn weduwe, als reactie op een brief die mijn ouders schreven.
Waren heel gevaarlijke tijden toen, in motorsport, rally, motorracen, F1, ze gingen met bosjes.
Re: DHZ Schragen
Dat verhaal heeft in een motorblad gestaan dacht ikJarno schreef:Ik ben inderdaad vernoemd naar Saarinen![]()
Mijn vader rijdt al heel zijn leven motor, dus ja. Ik ben geboren in 73 (januari) en in mei is Jarno Saarinen overleden. Ik heb nog ergens een brief van zijn weduwe, als reactie op een brief die mijn ouders schreven.
Waren heel gevaarlijke tijden toen, in motorsport, rally, motorracen, F1, ze gingen met bosjes.
Re: DHZ Schragen
Aha een FinnShadow schreef:De naam is ons land binnen gekomen door Jarno Saarinen, helaas zeer lelijk om het leven gekomen motorracer.OpaBert schreef:Trulli is de enige Jarno waar ik eerder van gehoord heb was een F1 Coureur Jaaren geleden in de tijd van Jos VerstappenJarno schreef:Oei ja dan moet je wel heel goed zijn in TIG lassen en plaatwerk..
Bijzondere naam dus
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jarno_Saarinen
Ik ken me alleen de nederlandse inbreng nog herinneren uit die tijd
Boet van Dulmen en Jack Middelburg en nadien Patrick van der Goorbergh
Jumping Jack was mijn Held maar de Witte reus had meer succes
Afijn je hoeft tegenwoordig niks meer te onthouden Iedereen slaat je direct om de oren met Een Wikipediapagina
Wat weer leuk is om oude verhalen weer op te halen
Vorig weekend idem met de F1 op circuit imola met overlijden van Senna en Ratzenberger
Leuke verhalen gehoord van Gerhard Berger dat ze de ferrari plat reden van de teambaas , voor een kop koffie of zo iets ,
En onder een dekzijl in de hoek van een garage laten weg moffelen.
En hij een onbreekbare koffer van de baas uit een helicopter gooiden om te kijken of dat wel echt waar was
Het koffertje bevatte belangrijke contracten met handtekeningen en welke ze moesten ondertekenen
Ze hebben er lang naar gezocht maar hij was nog dicht
Ik lag krom van het lachen
Re: DHZ Schragen
Is dat toeval om over je naam te beginnen zegJarno schreef:Ik ben inderdaad vernoemd naar Saarinen![]()
Mijn vader rijdt al heel zijn leven motor, dus ja. Ik ben geboren in 73 (januari) en in mei is Jarno Saarinen overleden. Ik heb nog ergens een brief van zijn weduwe, als reactie op een brief die mijn ouders schreven.
Waren heel gevaarlijke tijden toen, in motorsport, rally, motorracen, F1, ze gingen met bosjes.
Re: DHZ Schragen
Shadow schreef:Dat verhaal heeft in een motorblad gestaan dacht ikJarno schreef:Ik ben inderdaad vernoemd naar Saarinen![]()
Mijn vader rijdt al heel zijn leven motor, dus ja. Ik ben geboren in 73 (januari) en in mei is Jarno Saarinen overleden. Ik heb nog ergens een brief van zijn weduwe, als reactie op een brief die mijn ouders schreven.
Waren heel gevaarlijke tijden toen, in motorsport, rally, motorracen, F1, ze gingen met bosjes.ging over jou dus
Daar was ik niet van bewust, maar volgens mij zijn er aardig wat motorrijdende ouders die hun spruiten vernoemden naar Saarinen. Wel leuk als het idd over mij ging
