Ik zal me dan eerst even voorstellen: Ik ben Antoine, 33 en eigenlijk ben ik geluidstechnicus maar dat is nu lastig
Al heel lang ben ik verliefd op de speakers van Grimm en op de opleiding ook vaak ermee gewerkt, nu dan eindelijk de kans en de tijd om ze zelf te vervaardigen!
Huidige status:
Speakers zijn af! Nu de poten nog!!
Als filter gebruik ik een behringer DCX2496 unit en de versterkers ben ik nog niet helemaal over uit!
Ik probeer alles volgens de originele afmetingen te maken en extra dingen te 3D printen!
Hoop dat jullie er een beetje plezier in hebben dit te volgen!
Groet
Zelfbouw LS1 (work in progress)
Moderator: Beheerdersteam
-
TickleMeTony
- Berichten: 1
- Lid geworden op: ma 26 okt 2020, 19:36
