Vliegen? Check, moet je mij voor hebben idd!Shadow schreef:Ik begin te snappen hoe die Pass topics hier altijd zo rap over de 50 bladzijden heen vliegen...
https://www.youtube.com/watch?v=fyJj9xiIKrI
Moderator: Beheerdersteam
Vliegen? Check, moet je mij voor hebben idd!Shadow schreef:Ik begin te snappen hoe die Pass topics hier altijd zo rap over de 50 bladzijden heen vliegen...
Let it pass.....Shadow schreef:Ik begin te snappen hoe die Pass topics hier altijd zo rap over de 50 bladzijden heen vliegen...
Shadow schreef:Ik begin te snappen hoe die Pass topics hier altijd zo rap over de 50 bladzijden heen vliegen...
André zal al op de 35...Shadow schreef:Ik begin te snappen hoe die Pass topics hier altijd zo rap over de 50 bladzijden heen vliegen...
In tegenstelling; hoe meer zone energie en windenergie er in het net geramd wordt - hoe instabieler het net wordt en wij krijgen meer betaald voor blindvermogen opnemen en afregelen dan voor volle bak leveren, dus laat maar komenJohn P schreef:Joram heeft vast en zeker een concurrentie beding in zijn contract, hij mag niet eens zonnepanelen van zijn baas.
Nee, heerlijk om er mee bezig te zijn, goede inspiratiedre schreef:Dus hij gaat niet op de plank?
Na het lichte werk het wat zwaardere ?Shadow schreef:Zo de racefiets is af, tijd voor andere klusjes
Heb gister even de leverancier van het missende onderdeel van m'n Pro-Ject draaitafel nagebeld en die maakt het bedrag terug over want hij kan het niet leveren, gelijk ergens anders besteld waar het zogezegd wel op voorraad zou zijn en voor de Aleph 5 een aantal lengtes vierkant staf besteld want de constructie met alleen de gevouwen bodemplaat en bovenkap krijg ik niet lekker werkend, zeker omdat ik een andere front en achterplaat ga maken / laten maken.ray5150 schreef:Begrijpelijk. de combinatie van een drukke baan, een gezin, en andere bezigheden zorgen ervoor dat dingen als dit blijven liggen/staan.