3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Er zit ook een geinig klein OLED beeldschermpje op de Hapi waarmee je door alle menu’s kan of gewoon als VU meter. Tevens een plaatje van beide SBooster voedingen, 1 van 19V voor de NUC, 2e van 12V voor de Hapi:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Oei verleidelijk:
https://hifi.nl/tweedehands/10045864/Ak ... ticks.html
Deze tuning sticks maak je met twee bandjes vast aan kabels.
Groetjes Walter
https://hifi.nl/tweedehands/10045864/Ak ... ticks.html
Deze tuning sticks maak je met twee bandjes vast aan kabels.
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
"Mogen weg wegens beëindiging tweakerij"

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Hij heeft nog veel meer te koop!
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
De 4 stuks Akiko universal tuning sticks komen hierheen, de prijs was al netjes maar kon nog flink wat afdingen.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
mooie aanwinst denk ik!

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Alleen voor de reacties in dit topic zou ik ze al gekocht hebben...
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik begrijp het volledig! 
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Mooie aankoop 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Bedankt!
Zo’n Hapi dac en Grimm clock is leuk, maar Akiko voodoo daar kan weinig tegenop natuurlijk...
Zo’n Hapi dac en Grimm clock is leuk, maar Akiko voodoo daar kan weinig tegenop natuurlijk...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
ik hoor geruchten dat dit de voornaamste reden zou zijnWalt schreef:Alleen voor de reacties in dit topic zou ik ze al gekocht hebben...
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Wat ga je er eigenlijk mee doen?Walt schreef:De 4 stuks Akiko universal tuning sticks komen hierheen, de prijs was al netjes maar kon nog flink wat afdingen.
![]()
![]()
![]()
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het wordt uitproberen waar ze het beste werken, ik vermoed dat de stroomkabels een goede eerste kandidaat zijn.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Aikido, dat is in de Dojo toch?Walt schreef:Het wordt uitproberen waar ze het beste werken....
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Daniel San mister Mijagi je weet toch?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nee, dat is OkidoHenkjan schreef:Aikido, dat is in de Dojo toch?Walt schreef:Het wordt uitproberen waar ze het beste werken....
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 2-weg met C-Quenze 18H52 en AMT 25-7
In 2012 was dre er al achter....dre schreef:ik ben van mening dat posten in dit topic eigenlijk een verspilling van energie is.............Walt schreef:
@Dre: in plaats van je rot te lachen zou je ook eens mee kunnen denken over hoe de demping het beste te plaatsen![]()
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Als OpaBert nog leesvoer zoekt, hier 8 jaar aan leedvermaak! 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Heeft er iemand onder geleden dan?Walt schreef:Als OpaBert nog leesvoer zoekt, hier 8 jaar aan leedvermaak!
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik probeerde eigenlijk te achterhalen wanneer en waarom je van een iets te groot kant en klaar kastje met baspoort was geswitched naar OB.
Maar na het scannen van een paar pagina's stuitte ik op bovenstaande wijze woorden en heb het er maar bij gelaten.
Maar na het scannen van een paar pagina's stuitte ik op bovenstaande wijze woorden en heb het er maar bij gelaten.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Hij hoorde wat er gebeurde toen de AudioTechnology midwoofer uit de kast kwam. 
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
roze magie 
Gisteravond nog even geluisterd met 4 Flamex panelen weer weg gehaald. Vriend van me die ook geluidstechnicus is was namelijk verbaasd dat in tegenstelling tot vorige week nu de gitaren wel zo klonken zoals ze hoorden, dik en wat verder achterin.
Flamex achter de C1 en zijlangs op 1e reflectie weggehaald, tetterderknetter met die gitaren... wat een verschil.
Qua kosten/effectiviteit is de kamertuning wel een goed startpunt bleek maar weer eens.
Gisteravond nog even geluisterd met 4 Flamex panelen weer weg gehaald. Vriend van me die ook geluidstechnicus is was namelijk verbaasd dat in tegenstelling tot vorige week nu de gitaren wel zo klonken zoals ze hoorden, dik en wat verder achterin.
Flamex achter de C1 en zijlangs op 1e reflectie weggehaald, tetterderknetter met die gitaren... wat een verschil.
Qua kosten/effectiviteit is de kamertuning wel een goed startpunt bleek maar weer eens.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik moest lachenjeroen_d schreef:Hij hoorde wat er gebeurde toen de AudioTechnology midwoofer uit de kast kwam.
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Een glimlachje, inderdaad 
Anyway, Walter hoort wel meer dingen.
Anyway, Walter hoort wel meer dingen.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nou, niet alleen Walter hoor.pappaleo schreef:Een glimlachje, inderdaad
Anyway, Walter hoort wel meer dingen.
Het was hier vanmorgen knap mistig maar alles klonk zo rustig en toch met zoveel detail.
Alleen de diepte was wat minder, vast geen audiofiele blauwe mist geweest.
Paul.
