alleen rechts ( nog )

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
edjuh
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 11 okt 2020, 14:27

alleen rechts ( nog )

Bericht door edjuh »

Onder het motto, verzin een titel.

Ed, 59, haarlemmer, gelicenseerd sinds 1976.
De titel refereert naar een doofheid links die we hopelijk binnenkort eindelijk gaan fixen.
Met rechts niks mis overigens.

Ik ben geen audiofiel, wel een liefhebber van, vele genres muziek, en een goed stereobeeld. Niet bang om eens wat te proberen.

Apparatuur :
ps1 ( ja die ) , marantz cd67se, CambridgeAudio A3i, Mission 750LE, PI met een dakje.
SPARE : Denon F107 ( amp en cd )

De luisteruimte is de woonkamer, vermengd met een fenh-shui waf-factor. Oh ja, enig cynisme is mij niet onbekend qua kleuring.

Verder, hoi allemaal, ik ga eens verder met forum doorspitten en bedenken wat ik binnen budget wil gaan bouwen.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: alleen rechts ( nog )

Bericht door Shadow »

Welkom Ed!
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: alleen rechts ( nog )

Bericht door OpaBert »

edjuh schreef:
Onder het motto, verzin een titel.

Ed, 59, haarlemmer, gelicenseerd sinds 1976.
De titel refereert naar een doofheid links die we hopelijk binnenkort eindelijk gaan fixen.
Met rechts niks mis overigens.

Ik ben geen audiofiel, wel een liefhebber van, vele genres muziek, en een goed stereobeeld. Niet bang om eens wat te proberen.

Apparatuur :
ps1 ( ja die ) , marantz cd67se, CambridgeAudio A3i, Mission 750LE, PI met een dakje.
SPARE : Denon F107 ( amp en cd )

De luisteruimte is de woonkamer, vermengd met een fenh-shui waf-factor. Oh ja, enig cynisme is mij niet onbekend qua kleuring.

Verder, hoi allemaal, ik ga eens verder met forum doorspitten en bedenken wat ik binnen budget wil gaan bouwen.
Welkom Ed
Ook Zendamateur?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: alleen rechts ( nog )

Bericht door Henkjan »

welkom Ed
Gebruikersavatar
MechanicalAnimal
Berichten: 3258
Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn

Re: alleen rechts ( nog )

Bericht door MechanicalAnimal »

edjuh schreef:
Verder, hoi allemaal, ik ga eens verder met forum doorspitten en bedenken wat ik binnen budget wil gaan bouwen.
Welkom Ed,

en wat ga je bouwen? een versterker, een draaitafel? of een setje stereo speakers?
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: alleen rechts ( nog )

Bericht door Douwe84 »

Welkom ed!
Plaats reactie