wel/niet bouwen 8x el34
Moderator: Beheerdersteam
- douwebakker
- Contacteer:
Re: wel/niet bouwen 8x el34
hier al gekeken. https://nl.aliexpress.com/item/32814531 ... 15607%2372
Ja Douwe, Maar het is voor mijn ontwerp te laag, als ik straks een nieuw topic open zal ik het voorbeeld wat ik wil maken ook posten, maar wil i.i.g. 100mm hoog hebben. Zag dat de vierkante zwarte wel redelijk in mijn maat te vinden zijn, maar denk op dit moment meer aan rond.
Die pvc buis is het meest eenvoudige en ik denk nauwkeurig op maat te maken ontwerp, moet toch zilver worden.
Die pvc buis is het meest eenvoudige en ik denk nauwkeurig op maat te maken ontwerp, moet toch zilver worden.
https://www.aluminiumopmaat.nl/aluminiu ... -rond.html
Zelf even een deksel maken.
Zelf even een deksel maken.
Laatst gewijzigd door democles op zo 04 okt 2020, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Shit, vanmiddag net besteld, zal er morgenochtend direct achteraan gaan, voor 5 euro p/st kan ik er niet mee prutsen.
Maak er een houten deksel op was al de bedoeling, bedankt.
Maak er een houten deksel op was al de bedoeling, bedankt.
Laatst gewijzigd door peterl op zo 04 okt 2020, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- douwebakker
- Contacteer:
Metaal is toch mooier dan plastic.peterl schreef:Ja Douwe, Maar het is voor mijn ontwerp te laag, als ik straks een nieuw topic open zal ik het voorbeeld wat ik wil maken ook posten, maar wil i.i.g. 100mm hoog hebben. Zag dat de vierkante zwarte wel redelijk in mijn maat te vinden zijn, maar denk op dit moment meer aan rond.![]()
Klopt Douwe, want ik wil hem blank laten met dat schuureffect wat ik ook op de el84 heb zitten.