wel/niet bouwen 8x el34

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
douwebakker
Berichten: 2173
Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
Locatie: Vledder Drenthe
Contacteer:

Re: wel/niet bouwen 8x el34

Bericht door douwebakker »

Gebruikersavatar
peterl
Berichten: 2418
Lid geworden op: za 08 aug 2020, 18:10
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: wel/niet bouwen 8x el34

Bericht door peterl »

Ja Douwe, Maar het is voor mijn ontwerp te laag, als ik straks een nieuw topic open zal ik het voorbeeld wat ik wil maken ook posten, maar wil i.i.g. 100mm hoog hebben. Zag dat de vierkante zwarte wel redelijk in mijn maat te vinden zijn, maar denk op dit moment meer aan rond. :lol:
Die pvc buis is het meest eenvoudige en ik denk nauwkeurig op maat te maken ontwerp, moet toch zilver worden.
Gebruikersavatar
democles
Berichten: 6144
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:08
Locatie: Appingedam

Re: wel/niet bouwen 8x el34

Bericht door democles »

Bijlagen
buis.jpg
Laatst gewijzigd door democles op zo 04 okt 2020, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
peterl
Berichten: 2418
Lid geworden op: za 08 aug 2020, 18:10
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: wel/niet bouwen 8x el34

Bericht door peterl »

Shit, vanmiddag net besteld, zal er morgenochtend direct achteraan gaan, voor 5 euro p/st kan ik er niet mee prutsen. :yeah:
Maak er een houten deksel op was al de bedoeling, bedankt.
Laatst gewijzigd door peterl op zo 04 okt 2020, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
douwebakker
Berichten: 2173
Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
Locatie: Vledder Drenthe
Contacteer:

Re: wel/niet bouwen 8x el34

Bericht door douwebakker »

peterl schreef:
Ja Douwe, Maar het is voor mijn ontwerp te laag, als ik straks een nieuw topic open zal ik het voorbeeld wat ik wil maken ook posten, maar wil i.i.g. 100mm hoog hebben. Zag dat de vierkante zwarte wel redelijk in mijn maat te vinden zijn, maar denk op dit moment meer aan rond. :lol:
Die pvc buis is het meest eenvoudige en ik denk nauwkeurig op maat te maken ontwerp, moet toch zilver worden.
Metaal is toch mooier dan plastic.
Gebruikersavatar
peterl
Berichten: 2418
Lid geworden op: za 08 aug 2020, 18:10
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: wel/niet bouwen 8x el34

Bericht door peterl »

Klopt Douwe, want ik wil hem blank laten met dat schuureffect wat ik ook op de el84 heb zitten.
Plaats reactie