14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
als niemand wat organiseert, zijn er vast ruimtes vrij 
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Dan herhaal ik de opmerking even waar ik het zeer mee eens benLeeuwarden schreef:Aan de andere kant, misschien moet je het nu even niet willen...
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Ik wil het niet... wacht wel een jaartje (of twee?)
Kees
Kees
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Ik heb hier ook over nagedacht. Gezien de ruimte van zowel het oudemannenhuis als de studio in de boerderij lijkt me de anderhalve meter regel niet handhaafbaar. Misschien is het dorpshuis wat ruimer maar dan nog.
Je hebt regels en de interpretatie daarvan. Daarnaast heb je ook een eigen verantwoordelijkheid. De regering kan wel A zeggen, maar als A + B voor jouw gevoel beter is moet je daar voor gaan.
Ik ben dan zeker ook geen voorstander en denk dat een jaar overslaan geen kwaad kan en zeker geen afstel hoeft te betekenen.
Aan de andere kant ben ik ook wel benieuwd naar de nieuwe creatie van Lolke.
Je hebt regels en de interpretatie daarvan. Daarnaast heb je ook een eigen verantwoordelijkheid. De regering kan wel A zeggen, maar als A + B voor jouw gevoel beter is moet je daar voor gaan.
Ik ben dan zeker ook geen voorstander en denk dat een jaar overslaan geen kwaad kan en zeker geen afstel hoeft te betekenen.
Aan de andere kant ben ik ook wel benieuwd naar de nieuwe creatie van Lolke.
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
mee eens nu even nietShadow schreef:Dan herhaal ik de opmerking even waar ik het zeer mee eens benLeeuwarden schreef:Aan de andere kant, misschien moet je het nu even niet willen...
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
@ weidok… Had jij die speakers al klaar om op het monster van Appelscha aan te sluiten? Zo nee, dan kunnen we het zeker nog even uitstellen..
Kees
Kees
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
de angstigen laten goed van zich horen
zo gek is het toch niet?
er zijn gewoon regels
het is echt niet verboden
en we kunnen eventueel eens overleggen met desbetreffende gemeente
maar oke, zonder animo wordt het wel wat eenzaam
wanneer is de volgende dag gepland? is die in Hengelo?
zo gek is het toch niet?
er zijn gewoon regels
het is echt niet verboden
en we kunnen eventueel eens overleggen met desbetreffende gemeente
maar oke, zonder animo wordt het wel wat eenzaam
wanneer is de volgende dag gepland? is die in Hengelo?
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Volgens mij is er vooralsnog helemaal niets gepland.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Angst is het niet direct. Zelf ben ik er niet bang voor, hoewel ik er best wel ziek van zou kunnen worden.architect schreef:de angstigen laten goed van zich horen
Maar mijn schoonouders (84) die oa door beginnende dementie onze hulp hard nodig hebben zijn wel erg kwetsbaar.
Het is niet altijd een kwestie van "Ik ben er niet bang voor". Er kunnen veel meer redenen zijn om voorzichtig te zijn.
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
goed punt pappaleo - maar toch had ik meer animo verwacht
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Ieder zal voor zich een afweging maken wat het risico op het oplopen van het virus is bij zo’n bijeenkomst, en vooral ook wat de consequenties kunnen zijn áls dat zou gebeuren. Daarnaast zijn er de officiële regels die nogal snel kunnen wijzigen. Het lijkt me dan best lastig om onder dit soort omstandigheden een bijeenkomst te plannen. Maar je kunt een poll opzetten?
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Ik denk dat we rond het voorjaar maar weer eens moeten gaan kijken.......architect schreef:goed punt pappaleo - maar toch had ik meer animo verwacht
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Je moet 'angst' niet met 'gezond verstand' verwarren.architect schreef:de angstigen laten goed van zich horen
- Rudy_h
- Ook commercieel actief
- Berichten: 73
- Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 0:51
- Locatie: Groningen
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Even ter info
De luisterdag wordt dit jaar niet georganiseerd. Volgend jaar komt eerder in beeld al is ook dat koffiedik kijken
Waar het de vorige jaren vrijheid blijheid was, is het nu verplicht om een draaiboek met bijbehorend coronaplan in te dienen
En zeer waarschijnlijk is de ruimte in 'ons huis' (en de Soundfarm) niet groot genoeg om aan de 1,5m regel te kunnen voldoen ervan uitgaande
dat we 20-25 man daar moeten bergen.
Rudy
De luisterdag wordt dit jaar niet georganiseerd. Volgend jaar komt eerder in beeld al is ook dat koffiedik kijken
Waar het de vorige jaren vrijheid blijheid was, is het nu verplicht om een draaiboek met bijbehorend coronaplan in te dienen
En zeer waarschijnlijk is de ruimte in 'ons huis' (en de Soundfarm) niet groot genoeg om aan de 1,5m regel te kunnen voldoen ervan uitgaande
dat we 20-25 man daar moeten bergen.
Rudy
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
even de knoop doorgehakt ; helder Rudy 
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Exact dezelfde reden waarom de luisterdag amsterdam en omstreken ook nog wel even op zich gaat laten wachten. Erg jammer want ik had graag wat nieuwe ontwikkelingen in het zonnetje gezet maar die moeten dus nog maar even wachten tot het hier weer code groen is.
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Wat in het vat zit verzuurt niet, whisky wordt er zelfs beter van.
Maar jammer is het inderdaad, het is toch erg behelpen met het organiseren van leuke dingen samen.
Maar jammer is het inderdaad, het is toch erg behelpen met het organiseren van leuke dingen samen.
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
ik hoorde van een filmvereniging die een grote kerk afhuurde voor een film - een 400 personen kerk voor 80 man
kerken staan vaak leeg op zaterdagen
de akoestiek in een ouderwetse kerk is misschien erg slecht ;
een modernere kerk met betere demping die ontworpen is voor geluidsversterking is dan beter
zit hierin niet een kansje?
kerken staan vaak leeg op zaterdagen
de akoestiek in een ouderwetse kerk is misschien erg slecht ;
een modernere kerk met betere demping die ontworpen is voor geluidsversterking is dan beter
zit hierin niet een kansje?
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Lees je geen nieuws?architect schreef:zit hierin niet een kansje?
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Mmmm, en dan toepasselijke muziek draaien van bijvoorbeeld Ozzy Osbourne en Iron Maiden. 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Shadow schreef:Lees je geen nieuws?architect schreef:zit hierin niet een kansje?
Kennelijk niet... net als die malloten in de supermarkt...
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
anderhalve meter regel en optie mondkapje ; wat mis ik ?
