Nu is er eentje (doet ze nu niet meer; pootjes zijn eraf) die het leuk vond
om met de nagels de rubberen rand van mijn gloednieuwe Vifa PL18 woofers aan te vallen.
Zijn vier units totaal waarvan er drie scheuren in de rubberen randen hebben. Ik had zelf het idee om dit met bandenplak solutie te doen.
Wat is jullie ervaring?
Gelukkig is het een bassreflex dus de lekverliezen zijn minder erg dan bij gesloten box
Thanks
PS per rubberen rand maar 1 of twee haaltjes van een centimeter.
Dus niet dat de hele rubberen rand naar de vantjes is.
