HuaweiBots
Moderator: Beheerdersteam
HuaweiBots
Als de Mods dit onderwerp niet van belang zouden vinden, dan mag het van mij direct verwijderd worden.
Wat moet ik denken van die vele (Huawei)bots die op dit forum ‘aanwezig’ / ingelogd lijken te zijn?
Ik zie er soms meerdere tegelijkertijd... indrukwekkend.
Delen we hier zoveel interessante kennis?
Wat moet ik denken van die vele (Huawei)bots die op dit forum ‘aanwezig’ / ingelogd lijken te zijn?
Ik zie er soms meerdere tegelijkertijd... indrukwekkend.
Delen we hier zoveel interessante kennis?
Re: HuaweiBots
Gheh, ik overwoog ook al om er iets van te zeggen.
Tja, Huawei, spioneren voor de CCP ?
Zullen wel op meer fora een botleger hebben rondhangen dan.
Tja, Huawei, spioneren voor de CCP ?
Zullen wel op meer fora een botleger hebben rondhangen dan.
Re: HuaweiBots
Zou er ook een forum zijn voor botlegers zijn? Om ervaringen uit te wisselen enzo? Zo'n bot moet toch ook een keer zn ei kwijt?
Re: HuaweiBots
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat Huawei vanwege de Google ban zelf bezig is als een dolle het internet te indexeren om een volwaardig alternatief te kunnen bieden? Zomaar een idee.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: HuaweiBots
Dat klopt deels: voor Huaweigebruikers is er hun eigen Petal Search i.p.v. Google.
Het verklaart echter niet de onbeschoft agressieve indexering waarmee Europese websites worden belast, en waarbij elke regel aan de Chinese teenslipper wordt gelapt. Ik kom hier later nog even op terug.
Het verklaart echter niet de onbeschoft agressieve indexering waarmee Europese websites worden belast, en waarbij elke regel aan de Chinese teenslipper wordt gelapt. Ik kom hier later nog even op terug.
Re: HuaweiBots
Volgens mij komt het vanwege de onlangs toegenomen populariteit van Lii. De Chinezen willen weten wat wij er mee doen.
Re: HuaweiBots
Vrijheid voor Tibet. Honkong moet democratisch. Leve de Mongoolse taal. Taiwan is een zelfstandig land. De Zuid-Chinese zee is van ons allemaal. Winny de Poeh is een stom beest.
Zo, dat zal ze wel wegjagen.
Zo, dat zal ze wel wegjagen.
Re: HuaweiBots
Volgens mij vergeten we de oeigoeren die het ook niet zo leuk hebben naar het schijnt. De koerden van China even kort door de bocht.
Re: HuaweiBots
Poeh trauma? Je vriendjes werden er wel uit voorgelezen en jij niet?John P schreef:Vrijheid voor Tibet. Honkong moet democratisch. Leve de Mongoolse taal. Taiwan is een zelfstandig land. De Zuid-Chinese zee is van ons allemaal. Winny de Poeh is een stom beest.
Zo, dat zal ze wel wegjagen.
Re: HuaweiBots
Oei, wie van ons zouden ze dan in de gaten willen houden? Want de rest van ons is dan schijnbaar collatoral damage.
Re: HuaweiBots
Ik ben geen IT deskundige, maar dat moet toch vrij simpel op te lossen te zijn door alles met IP adres 114.119.xxx de toegang te weigeren ?
Of denk ik daar nu te nu simpel over ?
Of denk ik daar nu te nu simpel over ?
Re: HuaweiBots
Geef ze gewoon een BANray5150 schreef:Ik ben geen IT deskundige, maar dat moet toch vrij simpel op te lossen te zijn door alles met IP adres 114.119.xxx de toegang te weigeren ?
Of denk ik daar nu te nu simpel over ?
Anne
Re: HuaweiBots
Na een paar dagen terug en de H-Bots zijn verdwenen
Zijn ze geschrokken van de bijdragen hier of hebben ze nu idd een ban
?
Anne
Zijn ze geschrokken van de bijdragen hier of hebben ze nu idd een ban
Anne
