de "Liionidas" open baffle.
Moderator: Beheerdersteam
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: de "Liionidas" open baffle.
6,8 laten zitten en een weerstandje van 56 of 68 ohm parallel er aan zetten.
Eventueel in jouw exemplaar met een schakelaartje voor de demo.
Eventueel in jouw exemplaar met een schakelaartje voor de demo.
Re: de "Liionidas" open baffle.
Zowel Dré als PappaLeo bedankt.
Ik zat gewoon niet te denken (pijnstillers).
Ik had nog 4,7 en 1,5
In serie is dit ook 6,2.
Perfecte balans nu
mvgr. Leon.
Ik zat gewoon niet te denken (pijnstillers).
Ik had nog 4,7 en 1,5
In serie is dit ook 6,2.
Perfecte balans nu
mvgr. Leon.
Re: de "Liionidas" open baffle.
Nog even terugkomend op het magneet verhaal van de W15. Ik vond nog 2 foto's.
En Leon staat ook op deze rare verkoop sites
En Leon staat ook op deze rare verkoop sites
Laatst gewijzigd door hardbats op do 10 sep 2020, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: de "Liionidas" open baffle.
Leon loopt binnen. Oogsten na een leven lang afzien in het onderwijs.Fedde schreef:Special price only for you... 12 miljoen...
Re: de "Liionidas" open baffle.
Zou ik wel willen Richard 
wat voor munt eenheid is dat eigenlijk ?
mvgr. Leon
wat voor munt eenheid is dat eigenlijk ?
mvgr. Leon
Re: de "Liionidas" open baffle.
Dus als je daar je maandsalaris contant zou ophalen heb je een kruiwagen nodig 
Re: de "Liionidas" open baffle.
Waarschijnlijk hebben ze daar briefgeld wat 15miljoen dong waard is dus dat kan zo maar tegen vallen 
-
Shutdown98
- Berichten: 228
- Lid geworden op: zo 29 jul 2012, 15:35
- Locatie: Zutphen
Re: de "Liionidas" open baffle.
Dat is per stuk. En dan krijg je nog verzenden en import kosten.Shutdown98 schreef:Daar nog wel een stukje goedkoper trouwens
-
Shutdown98
- Berichten: 228
- Lid geworden op: zo 29 jul 2012, 15:35
- Locatie: Zutphen
Re: de "Liionidas" open baffle.
Ah... Dat verhelderd de zaakhardbats schreef:Dat is per stuk. En dan krijg je nog verzenden en import kosten.Shutdown98 schreef:Daar nog wel een stukje goedkoper trouwens
Re: de "Liionidas" open baffle.
Geld dat niet alleen figuurlijk stinkt.floeper schreef:Dat is de Vietnamese Dong
Re: de "Liionidas" open baffle.
Goh! Vorige week zaterdag besteld, nu al de F15's binnen (oorspronkelijke verzenddatum vanuit China 05-06-2020). Gelukkig in goede staat want de (dubbele) dozen waarin ze verpakt zijn zagen er redelijk gehavend uit...
Re: de "Liionidas" open baffle.
Als ze in het magazijn in Duitsland liggen zijn ze in een week binnen inderdaad.
Alle dozen die ik binnen heb gehad waren ook beschadigd, ach zolang de drivers goed zijn is het prima toch?
Alle dozen die ik binnen heb gehad waren ook beschadigd, ach zolang de drivers goed zijn is het prima toch?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: de "Liionidas" open baffle.
Vooral die zware jongens hebben t zwaar tijdens transport. Dubbele doos is harde noodzaak. btdt
Re: de "Liionidas" open baffle.
Ik kreeg op Facebook best veel vragen van mensen die hun low power tube amps ( 2~8 watt) wilden inzetten.
Dat wordt niet erg succesvol met de W15 in Open Baffle.
Die heeft toch echt meer vermogen nodig.
Gisteren kwam ik op het idee om te bi-ampen.
Dus vanochtend maar eens alles verbonden.
Ik gebruik de 2 uitgangen van mijn pre amp.
eentje gaat naar de Tsaar mono blokken en dan naar de w15.
tweede gaat naar mijn Crystall versterkertje (3 watt) en naar de F12.
Het XO laat ik voor de w15 zitten maar de L-pad is verwijdert.
De F12 draait nu zonder onderdelen in de signaalweg !
De volume regeling van de Crystall vervangt de L-pad.
Dit klinkt erg goed !!
Ik heb het gevoel dat er meer details zijn en ook de soundstage e.d. is verbeterd.
In wezen kun je nu je dure set amp alleen voor de fullrange gebruiken en een andere (dikke) versterker voor de bas.
mvgr. Leon
Dat wordt niet erg succesvol met de W15 in Open Baffle.
Die heeft toch echt meer vermogen nodig.
Gisteren kwam ik op het idee om te bi-ampen.
Dus vanochtend maar eens alles verbonden.
Ik gebruik de 2 uitgangen van mijn pre amp.
eentje gaat naar de Tsaar mono blokken en dan naar de w15.
tweede gaat naar mijn Crystall versterkertje (3 watt) en naar de F12.
Het XO laat ik voor de w15 zitten maar de L-pad is verwijdert.
De F12 draait nu zonder onderdelen in de signaalweg !
De volume regeling van de Crystall vervangt de L-pad.
Dit klinkt erg goed !!
Ik heb het gevoel dat er meer details zijn en ook de soundstage e.d. is verbeterd.
In wezen kun je nu je dure set amp alleen voor de fullrange gebruiken en een andere (dikke) versterker voor de bas.
mvgr. Leon
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: de "Liionidas" open baffle.
dus de F12 draait helemaal full-range zonder electrische filtering?
en de W15 komt er dan zo in dat die aansluit op de natuurlijke afval van de F12?
en de W15 komt er dan zo in dat die aansluit op de natuurlijke afval van de F12?
Re: de "Liionidas" open baffle.
Ik ontwerp overwegend acoustics.
Dus aangepast op de units.
Vandaar dat sommige oplossingen makkelijker worden.
Dus aangepast op de units.
Vandaar dat sommige oplossingen makkelijker worden.
