Annastacia maar met een beetje Bill
Moderator: Beheerdersteam
Re: Annastacia maar met een beetje Bill
Dat zou mooi zijn Bert, weet je wat ze er voor willen hebben?
Doe maar via de PB dan Bert.
Doe maar via de PB dan Bert.
- douwebakker
- Berichten: 2173
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: Annastacia maar met een beetje Bill
Ik wacht even Bert af Douwe, anders moeten we maar eens praten over die oude van jou, alhoewel je wel dichter bij woont
PA4URK en HARDBATS, bedankt voor het doorgeven van de toon app
PA4URK en HARDBATS, bedankt voor het doorgeven van de toon app
Re: Annastacia maar met een beetje Bill
Ik denk dat de prijs minder is dan het aantal mhz in euro,s zal zijnpeterl schreef:Dat zou mooi zijn Bert, weet je wat ze er voor willen hebben?
Doe maar via de PB dan Bert.
Ik beide al een email gestuurd
Re: Annastacia maar met een beetje Bill
Is dat jouw Web pagina PeterPA4URK schreef:
Ik heb ook Jaaren bij hetnet een home pagina gehad
Ik heb hem nog in HTM bewaard
Maar de foto,s die we toen Goed vonden zijn nu erbarmelijke vol met ruis
Toen was het gewoon goed
Ik denk als je op pa3eka zoekt dat je nog wel wat vind
Re: Annastacia maar met een beetje Bill
Dank je Paul, probeer het een beetje bij te houden, waar ik mee bezig ben.PA4URK schreef:
Het net heb ik ook gehad Bert voor mijn eerste website in eind jaren 90, maar daar is niets meer van te vinden.
Van die van jou vind ik ook niets meer.
Re: Annastacia maar met een beetje Bill
10 pagina,s met pa3eka in Google foto is zeker 15 jaar oud 
Re: Annastacia maar met een beetje Bill
Ja, die heb ik ook gevonden toen je nog jong was he
Maar ik bedoelde de website van jou die kon ik niet terugvinden.
Wel jouw in je jonge jaren.
Maar ik bedoelde de website van jou die kon ik niet terugvinden.
Wel jouw in je jonge jaren.
Re: Annastacia maar met een beetje Bill
Ja die ouwekop van mij wil niet meer onlinepeterl schreef:Ja, die heb ik ook gevonden toen je nog jong was he![]()
Maar ik bedoelde de website van jou die kon ik niet terugvinden.
Wel jouw in je jonge jaren.
Re: Annastacia maar met een beetje Bill
Oke Bert, ga ik met Douwe praten.
Toch bedankt voor de moeite.
Ik heb je een pb gestuurd Douwe.
Toch bedankt voor de moeite.
Ik heb je een pb gestuurd Douwe.
Re: Annastacia maar met een beetje Bill
Ja doe maar Als het niks wordt hoor je het Als je mazzel hebt is het een 60 mhz Scoop van bekend merk ....... vergetenpeterl schreef:Oke Bert, ga ik met Douwe praten.
Toch bedankt voor de moeite.
Ik heb je een pb gestuurd Douwe.
Je hoort het nog
Re: Annastacia maar met een beetje Bill
Voor de Iphone kan ik hem niet vinden in de store. Is deze er niet meer?PA4URK schreef:Ik gebruik de app Keuwlsoft Dual Channel Function Generator, werkt prima!(schijnt ook met de telefoon te kunnen)
Re: Annastacia maar met een beetje Bill
Ik heb ook geen iPhone gelukkigpeterl schreef:Voor de Iphone kan ik hem niet vinden in de store. Is deze er niet meer?PA4URK schreef:Ik gebruik de app Keuwlsoft Dual Channel Function Generator, werkt prima!(schijnt ook met de telefoon te kunnen)
Re: Annastacia maar met een beetje Bill
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he. 
Maar waarom een dual versie?
En geen enkele generator, ik vraag maar, heb geen idee.
Maar waarom een dual versie?
En geen enkele generator, ik vraag maar, heb geen idee.
Laatst gewijzigd door peterl op vr 11 sep 2020, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Annastacia maar met een beetje Bill
Ja hij werkt wel Bert, maar voor een paar sec en dan moet je betalen.
Als je hem langer werkend wil hebben moet je over de brug komen.
Als je hem langer werkend wil hebben moet je over de brug komen.
Re: Annastacia maar met een beetje Bill
Voor zowel het linker als rechter kanaal.peterl schreef:Maar waarom een dual versie?
En geen enkele generator, ik vraag maar, heb geen idee.
Re: Annastacia maar met een beetje Bill
Dat is een IMD testpeterl schreef:Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he.
Maar waarom een dual versie?
En geen enkele generator, ik vraag maar, heb geen idee.
Dus voor een kanaal om te zien of er producten ontstaan welke een veelvoud van 60 hz en 7000 hz
Op KG moeten die twee tonen in de doorlaat van je MF filter zitten
Op 7000 hz en daar vind je rondom De frequenties van 60 hz en de derde imd product is gespecificeerd ergens in een norm
Maar die weet ik niet
Dacht dat je hier ook een simpel 1000 hz toontje kon maken
Maar dat lukt ook niet dus
Maar ik wist niet dat het voor een paar seconden was
Er zit een jong broekie op YouTube John AudioTech
Die heeft WAV files die je kan downloaden
Maar of je er voor moet betalen weet ik niet Denk van niet
Re: Annastacia maar met een beetje Bill
Ik heb ze gevonden Bert.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... lFIcmJUSXM
Daar staan ze allemaal op.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... lFIcmJUSXM
Daar staan ze allemaal op.
