Leuke tip, bedankt! Binnenkort moet ik toch naar Dronten voor iets anders, dus eens proberen of deze dan ook mee mogen.SARK schreef:Celestion Ditton 150
€ 30,00
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
18SOUND 21LW1400 / 21" inch 1400W watt subwoofer / x2
€ 250,00
https://link.marktplaats.nl/m1586873120 ... ialbuttons
SEAS Prestige L18RNX/P-H1224 7" woofer Prijs is voor 3 stuks
€ 200,00
https://link.marktplaats.nl/m1594627185 ... ialbuttons
Gezien de units geen gekke prijs denk ik?
Scan Speak Trapezium
€ 185,00
https://link.marktplaats.nl/m1594835451 ... ialbuttons
€ 250,00
https://link.marktplaats.nl/m1586873120 ... ialbuttons
SEAS Prestige L18RNX/P-H1224 7" woofer Prijs is voor 3 stuks
€ 200,00
https://link.marktplaats.nl/m1594627185 ... ialbuttons
Gezien de units geen gekke prijs denk ik?
Scan Speak Trapezium
€ 185,00
https://link.marktplaats.nl/m1594835451 ... ialbuttons
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Weet iemand toevallig welke versie dit is?Douwe84 schreef:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ben benieuwd of we hier dan een nieuw bouwtopic krijgen, ACTIE!
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Bizarre prijs, die dingen zijn minstens 20-30k waard als je kijkt naar wat er commercieel te krijgen is.
Er gaan genoeg speakertjes rond op MP waar al bv minder hout in zit maar voor veel meer worden verkocht.
Er gaan genoeg speakertjes rond op MP waar al bv minder hout in zit maar voor veel meer worden verkocht.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik weet niet of je het bouwtopic toen hier gevolgd hebt, was ‘apart’, de bouwer kan niet supergoed tegen kritiek, maar bouwt beter dan 99% hier op het forum, topic was hooggespannen zeg maar.
In principe is het gewoon de minimonitor van speakerenco met hun sub 9 eronder, maar dan in fancy kasten, ben met je eens dat 20-30k best zou kunnen als hier een groot duur merk achter zou zitten.
Gr. Walter
In principe is het gewoon de minimonitor van speakerenco met hun sub 9 eronder, maar dan in fancy kasten, ben met je eens dat 20-30k best zou kunnen als hier een groot duur merk achter zou zitten.
Gr. Walter
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Hoewel de "pootjes" mooi verzonken zijn in het hout, vind ik ze niet mooi. maar dat is een smaak kwestie, de afwerking is zeker erg hoogstaand.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ieder zijn ding, ik beoordeelde dan ook niet op de persoon, of smaak, maar ik kijk puur naar de (bouw)kwaliteit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
'Bizarre prijs' dat dacht ik ook. Wie betaalt er nu 3500 euro voor een paar speakers. Maar ik begrijp dat je ook twee speakers kan kopen voor hetzelfde bedrag waar je ook een nieuwe VW Golf voor hebt.
Dan hoop je toch maar dat de kwaliteit van je gehoor dat van je budget minstens kan evenaren....
Dan hoop je toch maar dat de kwaliteit van je gehoor dat van je budget minstens kan evenaren....
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Wist je dat dan niet ? met 3K5 zit je nog aan de onderkant van de high end markt.Pcdg schreef:'Bizarre prijs' dat dacht ik ook. Wie betaalt er nu 3500 euro voor een paar speakers.
Maar ik begrijp dat je ook twee speakers kan kopen voor hetzelfde bedrag waar je ook een nieuwe VW Golf voor hebt.
Mwah, bij dat soort bedragen telt de factor "prestige" ook wel mee...Pcdg schreef:Dan hoop je toch maar dat de kwaliteit van je gehoor dat van je budget minstens kan evenaren....
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Afwerking is mooi. Verder zijn vooral extra planken aan een kast gelijmd.
Daar wordt het niet degelijker op maar wel zwaarder.
Daar wordt het niet degelijker op maar wel zwaarder.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik had het kunnen weten Ray, maar ik houd de markt niet in de gaten. Ik bouw mijn audio meestal zelf 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja, dit is de trapezium 3. Maar let op, de woofer is niet de originele! Hoort een dubbelspoels Seas in, meen dat die wd215 of iets van die strekking heette.VintageHarry schreef:Weet iemand toevallig welke versie dit is?Douwe84 schreef:
Erg fijne luidspreker, dat wel. Althans, de originele...
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Bedankt voor de info! Het was vlakbij huis en dan is mijn interesse altijd groterMarcoSQ schreef:Ja, dit is de trapezium 3. Maar let op, de woofer is niet de originele! Hoort een dubbelspoels Seas in, meen dat die wd215 of iets van die strekking heette
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Nou, een classic scanspeak woofer is niet bepaald minder..
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Tuurlijk is dat een hele goede, en allicht zelfs betere woef.
Maar ook een heel andere dan waarmee ditt ontwerp gemaakt was. Sowieso een heel veel lagere gevoeligheid, en 4 VS 8 ohm. En dan alle andere verschillen nog...
Kan best goed gaan, mits het filter er op aangepast wordt. Maar dat filter zag er op eerste gezicht origineel uit.
Tweede punt is : waarom waren die woofers gewisseld ? Overbelasting, en if so, hebben de andere drivers daaronder geleden ?
Genoeg redenen waarom een kleine waarschuwing op zijn plaats leek. De drivers zelf zullen misschien een centje waard zijn. Maar het ontwerp als geheel...?
Maar ook een heel andere dan waarmee ditt ontwerp gemaakt was. Sowieso een heel veel lagere gevoeligheid, en 4 VS 8 ohm. En dan alle andere verschillen nog...
Kan best goed gaan, mits het filter er op aangepast wordt. Maar dat filter zag er op eerste gezicht origineel uit.
Tweede punt is : waarom waren die woofers gewisseld ? Overbelasting, en if so, hebben de andere drivers daaronder geleden ?
Genoeg redenen waarom een kleine waarschuwing op zijn plaats leek. De drivers zelf zullen misschien een centje waard zijn. Maar het ontwerp als geheel...?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
ruimte accoustiek, is toch een beetje "the elephant in the room" in hifi-land.
laten we dat dan maar letterlijk nemen:
https://www.easy-noisecontrol.nl/produc ... t-olifant/
laten we dat dan maar letterlijk nemen:
https://www.easy-noisecontrol.nl/produc ... t-olifant/
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15175
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Aj, tis me te ver weg, die had ik wel willen ophalen voor dat geld.
