ik snap niet wat je bedoelt.Pjotr schreef:En ook ook met het display op het dashboard i.p.v. er in/onder. Het is ook wat je luistert, muziekstreams of radio...
Ik hebhelaasgelukkig een oldskool radio dus met 1 druk op de blind te vinden knop ben ik een radiostation verder.
Verdomd: welke autoradio kiezen? En nog een extra vraagje.
Moderator: Beheerdersteam
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Verdomd: welke autoradio kiezen? En nog een extra vraagje.
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: Verdomd: welke autoradio kiezen? En nog een extra vraagje.
Het mag ook gewoon 1 din zijn, als er dan zo'n mooi vakje onder geplaatst kan worden is het ook goed. BT is voor de smartphone, Dab+ voor de radio, ook in het buitenland.
Re: Verdomd: welke autoradio kiezen? En nog een extra vraagje.
Daar zijn 1-din inbouwframes voor op de markt.
Re: Verdomd: welke autoradio kiezen? En nog een extra vraagje.
Ik heb een Pioneer DEH-7800DAB, enkel din doet precies wat je wil en werkt perfect.
