ik zag daar een LM317 in dde kathode zitten
Maar aan de ingang bij de 6J4 die c2 daar snap ik nog niks van rare fasedraaier ga het proberen te tekenen met SPlan
Misschien dat ik het dan beter snap
Edit Wat wijzer geworden de 6AU6 is als een penthode dus met een RemRooster op pen 2 op pin 6 is Scherm rooster Kathode op pin 7 De gloeidraad op pin 3-4 Pin 1 is het stuurrooster op pin 5 de Anode
Maar ik heb er nog 1
Deze is een setje printen van 3 printjes voor de Potmeter en de gelijkrichter GZ34 of diodes Dan nog een setje Dynaco PP printen Wil ze alle drie vier gaan maken los op tafel uit proberen en op een plankje schroeven en boven op de luidsprekers
Heb zat ugt,s voor dat kleine spul
Waarom alles op print Dan valt het meteen op als ik iets vergeet
De velleman trafo,s UL welke ik vorige maand op heb aangeschaft op MP staan boven aan om te gebruiken
Ook heb ik EL84 en 6P14-EV liggen
De trafo,s van löwe de GU8 liggen hier al jaaaren
De Trafo,s uit de philips bouwdoos HF10 de OT1801
De trafo,s lekker zwaar uit een TAC34 5K UL Met 4-8 ohm maar met 8 ohm op de 4 ohm is het uit 10 K
Dus ga al die printjes bestukken een voor een uit testen en ook overal met de UGT,s uit proberen
En ook nog Amroh U73 maar
Helaas zijn alleen de Velleman en De TAC34 trafo,s zijn UL
En daar ga ik daar een Serieus versterkertje mee maken in een mooi kastje van Moduz.biz via Eltim
De print van ANK staat me het meest aan wil die het eerste opbouwen zoals hij is En of het werkt
Een UL buiten de print om gebruiken lijkt me ook goed mogelijk evt met schakelaar
De print met de LM317 als stroom bron lijkt me mooi omdat in de Audio Note print in te passen zonder al teveel afbreuk aan de mooie print te doen
De kleinste print met lm317 stroombron is de eerste Omdat ik wel geïnteresseerd ben in de werking van de stroombron
Alles op print Dus als ik iets vergeet is dat een lege plaats op de print Dat helpt
Dus ik kan lekker printjes gaan bestukken zonder met zware trafoo,s en versterkers te lopen zeulen Buizen in de Lesa is 2xEL84 en als stuurbuis en fase draaier de 6N6P