Oude tv reclames
Moderator: Beheerdersteam
Re: Oude tv reclames
Het is net als met horloges, die onveranderlijk op 10 voor 2 of 10 over 10 staan..
De draaiknoppen worden altijd naar rechts gedraaid en wipschakelaars of schuifknoppen naar boven.
groet,
Aat
De draaiknoppen worden altijd naar rechts gedraaid en wipschakelaars of schuifknoppen naar boven.
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Oude tv reclames
En als je alles op netflix hebt gezien kun je hier verder:
https://www.youtube.com/results?search_ ... er+reclame
https://www.youtube.com/results?search_ ... er+reclame
Re: Oude tv reclames
Ventieldopjes naar beneden en het naaflogo rechtop..AatV schreef:Het is net als met horloges, die onveranderlijk op 10 voor 2 of 10 over 10 staan..
De draaiknoppen worden altijd naar rechts gedraaid en wipschakelaars of schuifknoppen naar boven.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Oude tv reclames
Of dat inschenken van die Alpro sojamelk. Pak op zijn kant, inschenken volkomen onlogisch, maar je kan wel het logo zien.
Re: Oude tv reclames
Ik heb het een keer geprobeerd, het is idd niet te nassen. Amandelmelk ook niet trouwens. Ik wil die havermoutmelk nog wel eens proberen...
