Alle plaatjes weg?
Moderator: Beheerdersteam
Alle plaatjes weg?
Ik was hier even aan het kijken:
http://www.zelfbouwaudio.nl/index.php?o ... 8&Itemid=2
En ik merkte dat ik niet een afbeelding meer kan zien. Ook in andere artikelen zijn er geen plaatjes te zien. Ligt dit aan mij? Of zit er ergens iets niet goed?
http://www.zelfbouwaudio.nl/index.php?o ... 8&Itemid=2
En ik merkte dat ik niet een afbeelding meer kan zien. Ook in andere artikelen zijn er geen plaatjes te zien. Ligt dit aan mij? Of zit er ergens iets niet goed?
Re: Alle plaatjes weg?
Soms ontbreekt er wat in oudere topics, is mijn indruk, maar verder zie ik overal nog plaatjes.
Maar de pagina waar je naar linkt heeft bij mij ook geen plaatjes.
Maar de pagina waar je naar linkt heeft bij mij ook geen plaatjes.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Alle plaatjes weg?
ik zie dat dat artikel de plaatjes direct van de HSI site af haalt, daar zijn ze blijkbaar verdwenen of verplaatst 
Re: Alle plaatjes weg?
Blijkbaar heeft het origineel wat wijzigingen ondergaan.
http://www.hsi-luidsprekers.nl/index.ph ... -onderzoek
Hier vind je ook wel wat, lijkt er op.
Ik zie net reactie's, ben het vergeten te bevestigen, nu dus de site.
http://www.hsi-luidsprekers.nl/index.ph ... -onderzoek
Hier vind je ook wel wat, lijkt er op.
Ik zie net reactie's, ben het vergeten te bevestigen, nu dus de site.
Re: Alle plaatjes weg?
http://www.zelfbouwaudio.nl/index.php?o ... 3&Itemid=2
De fineerhandleiding is inmiddels ook haar plaatjes kwijt. Ook erg jammer.
De fineerhandleiding is inmiddels ook haar plaatjes kwijt. Ook erg jammer.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Alle plaatjes weg?
gelukkig staat dat, met plaatjes, in de wikirichard schreef:http://www.zelfbouwaudio.nl/index.php?o ... 3&Itemid=2
De fineerhandleiding is inmiddels ook haar plaatjes kwijt. Ook erg jammer.
http://zelfbouwaudio.nl/wiki/index.php? ... ut_methode
Re: Alle plaatjes weg?
Heb ik ineens geen mogelijkheid meer plaatjes bij de praatjes te plaatsen.
Optie om iets eraan te hangen is weg
Oh ja, misschien van belang, is met Chrome.
Anne
Optie om iets eraan te hangen is weg
Oh ja, misschien van belang, is met Chrome.
Anne
Laatst gewijzigd door Ah!buis op vr 28 aug 2020, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Alle plaatjes weg?
HmAh!buis schreef:Heb ik ineens geen mogelijkheid meer plaatjes bij de praatjes te plaatsen.
Optie om iets eraan te hangen is weg![]()
Anne
Re: Alle plaatjes weg?
Tja, mooi beest.pappaleo schreef:Ah!buis schreef:Heb ik ineens geen mogelijkheid meer plaatjes bij de praatjes te plaatsen.
Optie om iets eraan te hangen is weg![]()
Anne
Maar ik krijg geen bijlage knop
Anne
Re: Alle plaatjes weg?
Even het vosje geprobeerd, is de knop "bijlage" er welAh!buis schreef:Tja, mooi beest.pappaleo schreef:Ah!buis schreef:Heb ik ineens geen mogelijkheid meer plaatjes bij de praatjes te plaatsen.
Optie om iets eraan te hangen is weg![]()
Anne
Maar ik krijg geen bijlage knop![]()
Anne
Weer Chrome, geen knop
Wel drie strepen en na aantikken "bijlage"
Re: Alle plaatjes weg?
Kleine problemen, grote ergernisShadow schreef:Kleine ventjes, grote procentjes?
Anne
Re: Alle plaatjes weg?
Hoezo knop bijlagen? Je kunt bijlagen toch gewoon in het uitgebreide editvenster 'slepen' ?
Re: Alle plaatjes weg?
Nooit gedaan.Via "bijlagen" en dan "bestand toevoegen".Pjotr schreef:Hoezo knop bijlagen? Je kunt bijlagen toch gewoon in het uitgebreide editvenster 'slepen' ?
's Kijken of dat slepen gaat
Hé ja, naam komt tevoorschijn, kan in de tekst geplaats Weer wat bijgeleerd
Anne
