Helemaal niets vermoed ikWalt schreef:Erg mooi inderdaad!
Wat doet dit materiaal qua warmte geleiding?
Gr. Walter
Nieuwe behuizing voor Hypex FusionAMP (3DPrint)
Moderator: Beheerdersteam
Re: Nieuwe behuizing voor Hypex FusionAMP (3DPrint)
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Erg fraai, is dit voor een serie ook interessant of daarvoor te duur? Heeft Jeroen ‘m al gezien?
Het is best prijzig, maar er zijn staffel-kortingen. Jeroen heeft de foto's gezien, maar nog niet live bekeken.Barry2001 schreef:Erg fraai, is dit voor een serie ook interessant of daarvoor te duur? Heeft Jeroen ‘m al gezien?
Satefan
Is zo'n geprint kastje voor de Fusionamp eventueel te regelen voor een kennis van mij? (uiteraard niet gratis)
Hij heeft een Cinema 6 sub van speaker and co waar een kapotte Hypex DS-2.0 in hangt, die DS-2.0 is dus meer vierkant en lager dan de FA-251, ik dacht misschien een kastje waar de FA in past maar dan met een mee geprinte flens achterop die in de uitsparing van de DS-2.0 valt.
Dat dat kastje uitsteekt is iig geen probleem.
Ik hoor het graag of er mogelijkheden zijn.
Hij heeft een Cinema 6 sub van speaker and co waar een kapotte Hypex DS-2.0 in hangt, die DS-2.0 is dus meer vierkant en lager dan de FA-251, ik dacht misschien een kastje waar de FA in past maar dan met een mee geprinte flens achterop die in de uitsparing van de DS-2.0 valt.
Als je het kunt tekenen is het ook te printen. De vraag is alleen wie het tekent en wie het print 
Wil je een soort adapter printen die dan op de plek van de oude plaatversterker komt waar de FA in moet komen? Ik heb t gevoel dat dat een beetje een lastige constructie gaat worden. De FA heeft minimaal 50mm daan diepte nodig, en die steekt dat sowieso uit ten van de opening voor de DS.holco schreef:Is zo'n geprint kastje voor de Fusionamp eventueel te regelen voor een kennis van mij? (uiteraard niet gratis)
Heb je een foto? Dan hebben we een beetje een idee.
Satefan
Laatst gewijzigd door satefan op za 15 aug 2020, 9:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Het idee is een flens die in de uitsparing van de DS2.0 valt, op deze flens zit dan het FA 251 kastje, op de flens na steekt het kastje dus buiten de sub uit.
Eind resultaat is top man! Keurigsatefan schreef:Hier dan t eindresultaat:
2738A247-43CB-4460-BCA2-D222394F3B11.jpeg4D8E034E-6E6C-4340-80B9-95D0AD2128A3.jpegMaar
Erg netjes inderdaad, is er ook een foto van het geheel?
Ik zou dan denk ik een houten plaat in de uitsparing maken en dan een kastje tegen de achterwand aanschroeven.holco schreef:De sub waar het om draait.
WhatsApp Image 2020-08-10 at 11.39.16.jpeg
De FA is redelijk hoog, dat kan ik zelf niet printen.
Satefan
Bij deze. T lensje van de mobiel vertekent behoorlijk, maar t geeft een beeld.holco schreef:Erg netjes inderdaad, is er ook een foto van het geheel?
Satefan
Fraai!! en zeker niet allerdaags, mid/woofer boven en onder neem ik aan?
Is daar ook een bouw topic van?
Klopt, impuls gecorrigeerde woofers boven en onder. Bouwtopic komt wellicht ooit nogholco schreef:Fraai!! en zeker niet allerdaags, mid/woofer boven en onder neem ik aan?
Satefan
Geheimzinnig
Wat is de kracht van dit specifieke ontwerp
Wat is de kracht van dit specifieke ontwerp
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Echt heel gaaf Stefan! Staat ‘ie bij Jeroen ook al? Dan ga ik daar eens luisteren.
Nee, we gaan binnenkort de puntjes op de i zetten en dan gaan we aan zijn set beginnen. Er zijn wat aanpassingen geweest waar Jeroen nog even op wilde wachten voordat we weer cilinders in Italie laten printen. Is duur zatBarry2001 schreef:Echt heel gaaf Stefan! Staat ‘ie bij Jeroen ook al? Dan ga ik daar eens luisteren.
Groet,
Stefan
Wow! Dat ziet er erg netjes uit Bas. Is nog wel redelijk te printen denk ik?hardbats schreef:DS2.0 naar FA251 adapter![]()
DS2.0 naar FA251 adapter.PNG
Ja hoor, het is goed te printen. Het past niet op de Ultimakers maar op de Tractus T1250 kan ik het wel kwijt eventueel.satefan schreef:Wow! Dat ziet er erg netjes uit Bas. Is nog wel redelijk te printen denk ik?hardbats schreef:DS2.0 naar FA251 adapter![]()
de FA251 is maar 60mm hoger dan de DS2.0 dus het valt alles mee.
Over rap gesproken zeg
Ik vindt hem iig erg fraai
Ik vindt hem iig erg fraai
hardbats schreef:DS2.0 naar FA251 adapter![]()
Dat is goed te doen inderdaad en die 60mm valt me ook mee! Als je de STL deelt dan kunnen we eens kijken wat t kost om m met MJF te laten printen, maar zelf printen is altijd goedkoper en voor dit model ook prima lijkt me!hardbats schreef:Ja hoor, het is goed te printen. Het past niet op de Ultimakers maar op de Tractus T1250 kan ik het wel kwijt eventueel.satefan schreef:Wow! Dat ziet er erg netjes uit Bas. Is nog wel redelijk te printen denk ik?hardbats schreef:DS2.0 naar FA251 adapter![]()
de FA251 is maar 60mm hoger dan de DS2.0 dus het valt alles mee.
Satefan