Over materiaalbewerkingsgereedschappen
Moderator: Beheerdersteam
pvanlingen
Berichten: 1587 Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten
Bericht
door pvanlingen » ma 10 aug 2020, 17:21
Toch niet de verkeerde kant opgedraaid met losmaken?
Linkse schroefdraad.
Paul.
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » ma 10 aug 2020, 17:51
Nee dat lukt wel...
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 17 jan 2021, 11:30
Ik heb een LS1219L besteld Dre
Hebben jullie problemen gehad met die 'detent plate' ? Waarmee je de graden afstelt zeg maar, lees op het www wat mensen die vrij snel speling erop kregen en ondanks dat die platen niet duur zijn is er toch een slimme timmerman in Canada geweest die een lasergesneden rvs versie op de markt gebracht heeft;
https://www.stenewoodwork.com/store1/Th ... p132099441
Pjotr
Berichten: 36741 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » zo 17 jan 2021, 11:49
Shadow schreef:
Ik heb een LS1219L besteld Dre
Hebben jullie problemen gehad met die 'detent plate' ? Waarmee je de graden afstelt zeg maar, lees op het www wat mensen die vrij snel speling erop kregen en ondanks dat die platen niet duur zijn is er toch een slimme timmerman in Canada geweest die een lasergesneden rvs versie op de markt gebracht heeft;
https://www.stenewoodwork.com/store1/Th ... p132099441
Geef je een hoop extra geld aan uit moet je er nog eens voor 100 pegels aan verspijkeren
Nja, het houdt je bezig
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » zo 17 jan 2021, 11:49
Nee,ik heb wel een keer alles bij moeten stellen.
maar voor de rest geen klachten.
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 17 jan 2021, 12:07
Pjotr schreef: Shadow schreef:
Ik heb een LS1219L besteld Dre
Hebben jullie problemen gehad met die 'detent plate' ? Waarmee je de graden afstelt zeg maar, lees op het www wat mensen die vrij snel speling erop kregen en ondanks dat die platen niet duur zijn is er toch een slimme timmerman in Canada geweest die een lasergesneden rvs versie op de markt gebracht heeft;
https://www.stenewoodwork.com/store1/Th ... p132099441
Geef je een hoop extra geld aan uit moet je er nog eens voor 100 pegels aan verspijkeren
Nja, het houdt je bezig
Stel je voor dat alles doet wat je er van verwacht én heel blijft
dre schreef: Nee,ik heb wel een keer alles bij moeten stellen.
maar voor de rest geen klachten.
Ok ik heb er voor de grap een besteld
Pjotr
Berichten: 36741 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » zo 17 jan 2021, 12:12
Shadow schreef:
Stel je voor dat alles doet wat je er van verwacht én heel blijft
:
Voor rond de 800 pegels mag dat bij een dergelijke machine toch wel? Bovendien wat stelt die 5 jaar garantie dan voor?
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 17 jan 2021, 12:42
Ja we zijn niet allemaal zo wijs als jij Peet, misschien kun je gaan freelancen als ontwerper?
Btw, de Festool Kapex waar ie mee concureerd is bijna 500 euro duurder en ook niet vrij van kritiek...
beijert
Berichten: 3080 Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen
Bericht
door beijert » zo 17 jan 2021, 12:52
Dan valt dat nog steeds niet goed praten.
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 17 jan 2021, 13:12
beijert schreef: Dan valt dat nog steeds niet goed praten.
Nee dat klopt, maar ik schik me gewoon naar de realiteit, als je door wil zeuren over hoe het zou moeten zijn hebben we daar andere draadjes voor...
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » zo 17 jan 2021, 13:48
Als je er normaal mee om gaat en goed schoon houdt,dan zal het allemaal wel los lopen.
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 17 jan 2021, 14:01
dre schreef: Als je er normaal mee om gaat en goed schoon houdt,dan zal het allemaal wel los lopen.
Dat denk ik ook wel, maar ik vond het een leuke extra feature
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » zo 17 jan 2021, 14:49
Het ziet er perfect uit in ieder geval!
Pjotr
Berichten: 36741 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » zo 17 jan 2021, 15:03
Shadow schreef: Ja we zijn niet allemaal zo wijs als jij Peet, misschien kun je gaan freelancen als ontwerper?
Btw, de Festool Kapex waar ie mee concureerd is bijna 500 euro duurder en ook niet vrij van kritiek...
Ja, nou is het mijn schuld...
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 17 jan 2021, 16:26
Nee dat zeg ik niet, maar je mag wat milder
dre schreef: Het ziet er perfect uit in ieder geval!
Ja soort upgrade, net zoiets als fancy speakersnoeren of condensators; Tool Upgrading
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » di 19 jan 2021, 14:00
Ik heb wat uit te pakken straks
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » di 19 jan 2021, 18:43
Veel plezier!
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » di 19 jan 2021, 19:10
dre schreef: Veel plezier!
The Mothership
Ik ben nu de standaard aan het uitpakken
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » di 19 jan 2021, 20:30
OpaBert
Berichten: 12683 Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀
Bericht
door OpaBert » di 19 jan 2021, 20:40
En noe geen geld meer om wat planken te kopen
Had ik ooit als jochie van 14 Een nieuwe portemonnee gekocht Was gelijk blut
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » di 19 jan 2021, 20:43
Portemonnee van uienleer, als ik hem open doe springen de tranen me in de ogen momenteel
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170 Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:
Bericht
door Barry2001 » di 19 jan 2021, 22:19
Zo dan, met recht een Mothership
veel plezier ermee.
OpaBert
Berichten: 12683 Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀
Bericht
door OpaBert » di 19 jan 2021, 22:22
Shadow schreef: Portemonnee van uienleer, als ik hem open doe springen de tranen me in de ogen momenteel
Die van mij is lek
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » di 19 jan 2021, 22:38
Barry2001 schreef: Zo dan, met recht een Mothership
veel plezier ermee.
Ja Barry, alles kun je afstellen etc. Ook es fijn om te zien dat deze in de UK gemaakt is en niet in China. Hij is ook echt iets anders dan op de plaatjes, de ronde beugels aan de zijkant zijn bij mij uitschuifbare alu plateau’s geworden
Productie run 12/2020, dat had ik ook niet verwacht
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » di 19 jan 2021, 22:44
Plaatje a.u.b.