Interesse in goedkopere "echte" buizen-DAC?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Interesse in goedkopere "echte" buizen-DAC?
Ik volg het al een tijdje Marcel
Wat me tegen houd is de computer en de software die ik nodig heb om een fatsoenlijke DSD aan te bieden. $$$
Wat me tegen houd is de computer en de software die ik nodig heb om een fatsoenlijke DSD aan te bieden. $$$
Re: Interesse in goedkopere "echte" buizen-DAC?
Met de oorspronkelijke buizen-DAC heb je dat niet, maar dan heb je weer een dure FPGA-module nodig (en een andere print dan voor de DSD-versie). Een andere optie is een AK4137-bordje gebruiken om PCM om te zetten in een sigma-deltamodulaat (DSD).
