3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Als je echt geloofd dat iets verschil maakt, dan maakt dat het ook.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Mijn buurvrouw werkt in de zorg. Laatst wilde zij betalen met de grootste complimenten en bewondering bij AH. Daar geloofde zij echt in. (Ze had net een zak met complimenten van Rutte en de Jonge gekregen). Nou dat maakte het dus mooi niet.................Shadow schreef:Als je echt geloofd dat iets verschil maakt, dan maakt dat het ook.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Zo kreeg ik ooit van mijn schoonmoeder de tering cadeau, maar daar kun je ook nergens mee terecht... 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Zie ik hier een groot raakvlak met religie ?Shadow schreef:Als je echt geloofd dat iets verschil maakt, dan maakt dat het ook.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Maar geloven is nog niet zeker weten....
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dat klopt. Maar het werkt wel erg goed voor zaken die er niet toe doen.
-
Jamesblond
- Berichten: 791
- Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 10:55
- Locatie: Arnhem
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nu zittie in mijn wijkShadow schreef:Zo goed?dre schreef:Ik vind de selfie altijd winnen op dat gebied.
- Bijlagen
-
- 0BFD900A-6F95-4775-89DA-704775EC1D02.jpeg (4.29 KiB) 451 keer bekeken
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
i see wht you did therePjotr schreef:Dat klopt. Maar het werkt wel erg goed voor zaken die er niet toe doen.
-
Rob Dingen
- Berichten: 618
- Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 16:51
- Locatie: Gerwen
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Schijnbaar werkt dat voor hoogfrequent signaal als transmissie lijnen gebouwd worden.
Waarom weet ik niet meer zal met capaciteit of inductie te maken hebben.
Rob
Waarom weet ik niet meer zal met capaciteit of inductie te maken hebben.
Rob
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Geloof jij dat? Ik dacht meer van "Zal met capaciteit EN inductie te maken hebben"Rob Dingen schreef:Schijnbaar werkt dat voor hoogfrequent signaal als transmissie lijnen gebouwd worden.
Waarom weet ik niet meer zal met capaciteit of inductie te maken hebben.
Rob
-
Jamesblond
- Berichten: 791
- Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 10:55
- Locatie: Arnhem
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
De audioband is toch bij lange na niet hoogfrequent?Rob Dingen schreef:Schijnbaar werkt dat voor hoogfrequent signaal als transmissie lijnen gebouwd worden.
Waarom weet ik niet meer zal met capaciteit of inductie te maken hebben.
Rob
-
Rob Dingen
- Berichten: 618
- Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 16:51
- Locatie: Gerwen
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Anders schrijf ik dat toch niet, het fenomeen bestaat in ieder geval.Pjotr schreef:Geloof jij dat? Ik dacht meer van "Zal met capaciteit EN inductie te maken hebben"Rob Dingen schreef:Schijnbaar werkt dat voor hoogfrequent signaal als transmissie lijnen gebouwd worden.
Waarom weet ik niet meer zal met capaciteit of inductie te maken hebben.
Rob
Rob
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Oh, maar daar twijfel ik ook niet aan. Alleen het is niet "of" maar "en"Rob Dingen schreef:Anders schrijf ik dat toch niet, het fenomeen bestaat in ieder geval.Pjotr schreef:Geloof jij dat? Ik dacht meer van "Zal met capaciteit EN inductie te maken hebben"Rob Dingen schreef:Schijnbaar werkt dat voor hoogfrequent signaal als transmissie lijnen gebouwd worden.
Waarom weet ik niet meer zal met capaciteit of inductie te maken hebben.
Rob
Rob
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het gaat al fout in de laatste zin van de eerste alinea 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Hoezo? Heb jij geen last van elektrosmog?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Da’s de koptekst, de eerste alinea begint daar onder...
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Hij werkt in een kerncentrale...Leeuwarden schreef:Hoezo? Heb jij geen last van elektrosmog?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Is dit de swaffelvariant in de high end audio?

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ach je krijgt er magnetische smog voor terug: Minpunt: "Sterke magneet niet zonder risico" 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15177
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Meer van deze artikelen, prachtigLeeuwarden schreef:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Op dit moment zou voor mij de beste mogelijke tweak, een airco zijn!
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Hifi.nl heeft toch een hele lange traditie hoor van dergelijke artikelen. Topper blijven de "Sjoelschijven" van van Es die nooit meer weg gingen maar die we later ook nooit meer terug gezien hebbenBarry2001 schreef:Meer van deze artikelen, prachtigLeeuwarden schreef:hoe verzin je dit.
