Heel goed licht, een loep en een miniatuursoldeerbout waren dan zeker nodig. De laatste 2 hoorden ook al niet tot mijn standaarduitrusting.
Ik heb Loek (cool) destijds bereid gevonden om de voedingen en de beveiliging in elkaar te zetten. Ik had bij de groupbuy 6 printen besteld, met de bedoeling om er net zo'n leuk versterkertje mee te maken als het prototype. Daarnaast wilde ik een 4 kanaals eindbak om een beetje met DSP te kunnen spelen.
Inmiddels is de situatie een beetje veranderd; heb ik een 4 kanaals nCore 400 eindbak en hebben de CA printen voldoende tijd gehad om wat te rijpen.
Peter (pjotr) bood aan om mijn printen te solderen. Ik heb nu 2 bestukte exemplaren (eigenlijk 4) maar die andere 2 hebben een afwijkende onderdelenbezetting.
Vandaag begint mijn vakantie, ik ga niet weg, dus wordt het tijd om de boel eens in elkaar te zetten. Ik beweer dus niet dat ik de versterker bouw, ik assembleer hem
We hebben ook nog een kastje nodig waar alles in past. Nu heb ik (ook alweer een goede rijpingstijd geleden) een paar kasten van Barry overgenomen.
Die heb ik vandaag maar eens uitgepakt en in elkaar gezet: Het is best een flinke kast met een goede koeling, daar past alles makkelijk in: De trafo's op de foto zijn niet echt geschikt. De secundaire spanning is net wat te hoog. Maar er passen wel 2 dikke jongens in. En dan kunnen er best nog 2 CA printen bij. 2 versterkers voor één kanaal waarvan er één het hoog en één het laag verzorgt kunnen volgens mij best op één trafo.
Ik hou de ruimte voor 2 extra printen in ieder geval vrij.