CNC vanuit het handje!
Moderator: Beheerdersteam
- anonamemouse
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Re: CNC vanuit het handje!
Dat ding is hier al meerdere keren voorbij gekomen de afgelopen jaren.
Oor mij is de eerste
Een ding weet ik zeker In staal of aluminium hou je dat ding niet op zn plek
Als ik uit de hand frees verrast het me elke keer weer als de frees hapt, ik het niet meer de baas ben .
Een ding weet ik zeker In staal of aluminium hou je dat ding niet op zn plek
Als ik uit de hand frees verrast het me elke keer weer als de frees hapt, ik het niet meer de baas ben .
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Of iets wat er op lijkt. Dus Joram kom er maar in!Pjotr schreef:oH ja? Was toch een ander ding?![]()
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
in elk geval al 2 keerds23man schreef:Dat ding is hier al meerdere keren voorbij gekomen de afgelopen jaren.
viewtopic.php?f=72&t=24145&hilit=shaper%2A
viewtopic.php?f=5&t=28339&hilit=shaper%2A
maar t blijft een mooi ding. zeker voor klussers op locatie een game changer
- anonamemouse
Ik dacht iets leuks te ontdekken... Loop ik gewoon al weer 5 jaar achter. (Erger nog, in maart heb ik zelf gereageerd op dit topic...)
Hij is best niet goedkoop (prijzen ex btw en verzenden, er komt dus nog een 30% bij). Intussen ook hier te koop.
Hij is best niet goedkoop (prijzen ex btw en verzenden, er komt dus nog een 30% bij). Intussen ook hier te koop.
Ik dacht dat ik de enige op het forum was die weleens wat vergeetanonamemouse schreef:Ik dacht iets leuks te ontdekken... Loop ik gewoon al weer 5 jaar achter. (Erger nog, in maart heb ik zelf gereageerd op dit topic...)
Als ik jouw maar niet vergeetds23man schreef:Nog even en dit draadje ook.
- anonamemouse
No worries, ik ben al blij dat ik mijn eigen naam kan onthouden...OpaBert schreef:Ja inderdaadpappaleo schreef:Was ie vergeten....
De meeste programma's poepen dat er zo uit. Tenminste fusion360, inventor, solidworks en sketchup in ieder geval.Pjotr schreef:Nou moeten we allemaal STL files kunnen gaan maken
Jah, het is eigenlijk wachten nog op een 3D cad freeware proggie wat gedachten kan lezen
Het gerucht gaat dat Huawei al ver gevorderd is........ 
Laatst gewijzigd door Pjotr op za 25 jul 2020, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Als ik zo'n zaakje hier om de hoek had gehad, dan had ik allang cad tekenen onder de knie gehad.
Misschien moet je wat aan je Laro doen zodat ie ook buiten Groningen kan...............?
Dan bouw je toch een cnc machine En die chines dingen zijn ook niet zo duur je kan ze als kit bestellends23man schreef:Als ik zo'n zaakje hier om de hoek had gehad, dan had ik allang cad tekenen onder de knie gehad.
Ik heb de mijne uit scrap gebouwd en van lieverlede verbetert en nog niet klaar
Maar het is een proces van vallen en opstaan en tijd en tijd
Een systeem dat je aanzet en naar je werk gaat heb ik niet
Het koelen en smeren materiaal aanvoer wisselen van frezen is bij mij nog handwerk
Maar ik kan er nette dingen mee maken
Maar ik moet er bij blijven
-
ds23man
- Ook commercieel actief
En me dan in coronagebied begeven?Pjotr schreef:Misschien moet je wat aan je Laro doen zodat ie ook buiten Groningen kan...............?
We hebben hier geen aardbevingen, compenseert dat een beetje?ds23man schreef:En me dan in coronagebied begeven?Pjotr schreef:Misschien moet je wat aan je Laro doen zodat ie ook buiten Groningen kan...............?![]()
![]()
![]()