Visaton 3 weg luidsprekercombinatie
Moderator: Beheerdersteam
Visaton 3 weg luidsprekercombinatie
Heeft er iemand een idee welk type van woofer en mid range deze Visaton speakers hebben . De tweeters zijn er niet bij . De woofers hebben een doormeter van 30 cm . Alle informatie is welkom . Wat is deze set nog waard ?
Re: Visaton 3 weg luidsprekercombinatie
Wat de gek er voor geeft, lijkt mogelijk wat voor een bijzondere liefhebber. 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Visaton 3 weg luidsprekercombinatie
welkom Franzel!
waar komt dit uit? als je de bijbehorende tweeter erbij kan vinden, is het dan (complete set) mogelijk interssanter
waar komt dit uit? als je de bijbehorende tweeter erbij kan vinden, is het dan (complete set) mogelijk interssanter
Re: Visaton 3 weg luidsprekercombinatie
Wat wil je met de units gaan doen Franzel? Ga je er iets mee bouwen?
Re: Visaton 3 weg luidsprekercombinatie
Het komt uit een zelfbouwbox . 1 tweeter was defect de andere geeft veel te weinig klank en moeten daarom allebei worden vervangen .Henkjan schreef:welkom Franzel!
waar komt dit uit? als je de bijbehorende tweeter erbij kan vinden, is het dan (complete set) mogelijk interssanter
Re: Visaton 3 weg luidsprekercombinatie
Beste, Ik was van plan ze te koop aan te bieden daarom wilde ik er wat meer informatie over hebben . Type nummer, ouderdom enz. Ook een idee krijgen over een realistische prijs .SARK schreef:Wat wil je met de units gaan doen Franzel? Ga je er iets mee bouwen?
Re: Visaton 3 weg luidsprekercombinatie
Bedankt voor uw reactie .hannesie schreef:Wat de gek er voor geeft, lijkt mogelijk wat voor een bijzondere liefhebber.
Re: Visaton 3 weg luidsprekercombinatie
Hè wat jammer .... ben bang dat je dan op een verkeerd forum bent gekomen, alleen maar bouwers hiero.franzel schreef:Beste, Ik was van plan ze te koop aan te bieden daarom wilde ik er wat meer informatie over hebben . Type nummer, ouderdom enz. Ook een idee krijgen over een realistische prijs .
Denk dat je beter op de ebays kunt gaan posten.
Re: Visaton 3 weg luidsprekercombinatie
Beste, Het is niet mijn bedoeling om deze set hier te verkopen ! Ik had graag wat info over deze set bekomen .
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Visaton 3 weg luidsprekercombinatie
Als je er 5 tientjes voor krijgt, dan ben je spekkoper.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Visaton 3 weg luidsprekercombinatie
is daar nog een foto van? mss dat we 'm herkennen?franzel schreef:....
Het komt uit een zelfbouwbox . ...
idem van die tweeter
Re: Visaton 3 weg luidsprekercombinatie
Dat lijk me ook, ja.pappaleo schreef:Als je er 5 tientjes voor krijgt, dan ben je spekkoper.
Re: Visaton 3 weg luidsprekercombinatie
Dat is helemaal duidelijk hoor en daarom zeg ik ook dat je beter gewoon op een marktplaats oid je luidsprekers kunt aanbieden want de insteek hier op het forum is niet op verkoop gericht maer op zelfbouw.franzel schreef:Beste, Het is niet mijn bedoeling om deze set hier te verkopen ! Ik had graag wat info over deze set bekomen .
Jij wil info over deze luidsprekers om ze te verkopen en niet om er zelf mee aan de slag te gaan.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Visaton 3 weg luidsprekercombinatie
Wat mij betreft is het vragen om info hier de beste plek, het is ook duidelijk wat verder de plannen zijn dus wel zo transparant toch.
Wel stokoude units, die dome heeft een mooie waveguide en kan van achter gemonteerd worden voor een perfect vlakke overgang. Tegenwoordig gebeurt dit minder netjes.
Wel stokoude units, die dome heeft een mooie waveguide en kan van achter gemonteerd worden voor een perfect vlakke overgang. Tegenwoordig gebeurt dit minder netjes.
Re: Visaton 3 weg luidsprekercombinatie
Je zou hier eens kunnen kijken of het ontwerp ertussen staat.
http://forum.visaton.de/forumdisplay.php?f=47
http://forum.visaton.de/forumdisplay.php?f=47
