hardbats schreef:Voor in zijn cilinder speakers gok ik. 2 per kant.Fedde schreef:Vakantie geld gekregen?satefan schreef:En nu ook een 8ohm-versie beschikbaar: https://purifi-audio.com/transducers/ptt6-5w08/.
Ik gebruik 2 woofers parallel per kant, dus kon niet echt uit de voeten met de 4-ohm versie, dus dit bied perspectieven. Het kan zomaar zijn dat ik 4 van deze knapen ga bestellen binnenkort!
Satefan
Wat wil je gaan bouwen, een vloerstaander?
Fedde
Correct en tevens juist. 4 Bliesma tweeters er bij en dan is het feest compleet! Ik gebruik nu SB Acoustics woofers. Op zich doen die t goed, maar de Purifi's hebben meer x-max en behoorlijk wat minder vervorming.
